ARTICOLE
Marketing for Women 2015, 23 noiembrie
Panel 1: Context
Adina Vlad (Unlock Market Research), despre emergenta noului tip de femeie
Monica Radulescu (Cohn&Jansen JWT): Cooking-ul devine social, iar ideea de gospodina, invechita
Panel 2: Best Practices
Bogdan Muraru (Avon): E simplu sa faci o campanie cu femei celebre care sa transmita mesaje, dar ce spun femeile normale?
Cristina Truta, Nestle Romania: Pentru femeile de peste 35 de ani, fericirea este un concept aspirational
Adina Ghiocel Pascu (IPSOS) si Simona Mincu (pastel) despre perceptia frumusetii intre generatii. Studiu de caz: Marionnaud
Andreea Strachina (Kaleidoscope Proximity): Indiferent de generatie, cand vorbim de target vorbim despre oameni
Panel 3: Inspiratie
Anca Nuta (UniCredit): Renuntati la clisee si incercati sa intelegeti ca fiecare femeie e mai mult decat un stereotip
Ana Morodan: Nu ma incadrez usor intr-un tipar si femeile apreciaza lucrul asta
Claudia Chirilescu (Spoon Media): Nu mai putem vorbi de targetari clasice; nu mai exista "barbati" si "femei", ci oameni care isi doresc sa calatoreasca, de pilda
Marketing for Men 2015, 24 noiembrie
Panel 1: Context
Arina Ureche (BRAT): In medie, un barbat utilizeaza 1.9 device-uri pentru a se conecta la internet, iar femeile folosesc 1.7 dispozitive
Ana-Maria Olaru (Publicis): Barbatii din prezent au inceput sa se intoarca mai mult catre casa si sa isi doreasca un echilibru mai bun intre cariera si familie
Panel 2: Best Practices
Alina Buzatu (Geometry Global) si trasaturile barbatului postmodern
Marilena Istratescu (Foodwise): Barbatii vor un produs onest, curat, cinstit, un brand care sa ii reprezinte
Fizica, marketing-ul si barbatii, explicate de Andrei Dragu (Kaleidoscope Proximity)
Alex Dona (Times New Roman): Nu cred in gender-specific marketing
Panel 3: Inspiratie
Monica Botez (Golin Romania): Comunicarea pentru barbati fie merge pe umor, fie intr-o directie aspirationala
Florin Dobre, Ionut Sava (florindobre.ro): Moda e o minciuna, barbatii ar trebui sa se simta bine in hainele pe care le poarta si sa iasa in evidenta prin tinuta
Laura Nedelschi (DDB Romania): Unghiul ar trebui sa se schimbe de la branduri care "sunt" la branduri care "fac"
ROMANIAN YOUTH FOCUS 2015, 25 noiembrie
Panel 1: Context
Dragos Iliescu (UniBuc): Tinerii de azi isi cunosc puterea propriilor opinii, sunt mai hedonisti si tind catre ierarhii mai flexibile
Lacramioara Loghin (Exact CC): Millennialii nu sunt interesati de modele de carton
Rodica Mihalache (Starcom MediaVest Group): Sa nu uitam ca adolescentii de azi vor deveni market makers in viitor
Panel 2: Best Practices
Victor Stroe (Leo Burnett Group): Toti cei care se impun privind campaniile de comunicare din Romania sunt foarte indepartati de Generatia Z
Despre #MecSalutaJunimea, alaturi de Calin Moldovan (Junimea), Adina Militaru si Cora Diaconescu (Tribal WorldWide)
Panel 3: Inspiratie
Razvan Matasel (Arsenoaiei & Matasel), despre sharing economy si comunitatea 4inmasina