Trenduri in comportamentul femeilor, barbatilor si al tinerilor, insight-uri din cercetarea de piata, bune practici in comunicare. In 3 zile, 30 de speakeri, peste 300 de profesionisti.
Adina lucrează în cercetarea de piață de 12 ani. Și-a făcut ucenicia la Irsop, a lucrat apoi 7 ani în compania Synovate în poziția de Client Service Director.
In 2008 înființează Unlock, o companie care și-a propus să re-definească valoarea cercetării de piață în fundamentarea deciziilor de business eficiente pe termen lung.
Începând cu 2011, Unlock și-a extins operațiunile în regiune (CEE), coordonând cercetări internaționale cu impact strategic pentru business-ul clienților săi.
Printre clienții Unlock de cursă lungă se numără companii multinaționale precum Coca-Cola, Orange sau Unilever.
Monica este Digital Strategic Planner la CohnandJansen JWT și are o experiență de peste 6 ani în agenții precum Leo Burnett, iLeo, McCann Erickson. Background-ul ei este de strategie, însă în ultimii ani a început să se specializeze pe zona de digital. De-a lungul timpului a lucrat pentru clienți precum: Procter and Gamble, Medas, Bucovina, Chio, Vodafone, Tnuva, Media Galaxy, Kraft, Nissan, Danone, etc. Este absolventă a Facultății de Filosofie, Universitatea București și a Facultății de Comunicare și Relații Publice SNSPA.
Unul dintre cei mai carismatici si curajosi manageri din Avon, Bogdan are o experienta de 17 ani in vanzari la Avon.
Director National de Vanzari Avon Cosmetics Romania – din 2011
2010-2006 : 4 ani de zile expat in calitate de Country Manager in Avon Moldova apoi in Bulgaria Macedonia si Albania
Nascut in Suceava, a absolvit Institutul de Stiinte Economice din Iasi
Andreea Strachină is what you’d call a data-driven Creative Director. Former Creative Strategist, she's running a unique creative department in the Romanian advertising landscape in which social media, publishing, copywriting, art direction, animation, data analysis & video skills align & enhance each other under a soul discipline called Communication Design.
Cu 15 ani experienta in media, Claudia se declara un antreprenor innascut, pasionata de comunicare si design. Pe langa Spoon, agentia de media axata pe gandirea de solutii strategice, Claudia este partener la Intro, un magazin de design interior unde se regaseste adesea si in postura de client. Ultimul proiect in care Claudia s-a implicat este in zona de online, si cumuleaza experienta de comunicare, retail si marketing: hipshops.com - o platforma de promovare a magazinelor conceptuale din intreaga lume.
Adrian Alexandrescu, fostul computer-freak care sustine ca a inteles femeile. Oare este chiar asa?
Ai ocazia sa descoperi "live" din prezentarea sa "10 0-uri & 1-uri in comunicarea cu femeile" daca are dreptate sau nu.
Puncte principale ce se vor atinge:
- Diferenta dintre tiparul de gandire feminin si masculin
- Cum sa aduci disciplina in procesul creativ
- Cum sa combati comunicarea stereotipa
- Cum sa te folosesti de date atunci cand vrei sa schimbi o perceptie
- Exemple "da/ nu" din social media locala
Structura workshopului:
- Prezentarea celor 10 reguli mentionate
- Discutie libera despre principiile enuntate
- Exercitiu practice
Din 2009 este Managing Director şi partener la Interactions, agenţie de comunicare digitală ce furnizează servicii de strategie, creaţie şi implementare de campanii de marketing digital şi în special de programe de eCRM. Între 2006 şi 2009 a lucrat la OgilvyOne, ca director al diviziei de comunicare one-to-one. Înainte de Ogilvy a lucrat 5 ani în marketing direct, dintre care ultimii 2 ca Director Executiv al Create Direct, agenţia de creaţie şi strategie de marketing direct a grupului Hit Mail.
Avand peste 11 ani de experienta in comunicare, Costin este, din 2010, Managing Partner al agentiei de comunicare The Geeks, parte din grupul Leo Burnett.
Cu un background solid in matematica, specialist in statistica, Arina Ureche si-a inceput cariera ca asistent universitar la Universitatea Politehnica din Bucuresti. In 1999 si-a inceput cariera in media, mai intai ca cercetator, si apoi Director de Cercetare la Publimedia. In iulie 2001 a devenit director de proiect pentru Studiul National de Audienta, pentru ca in martie 2006 sa preia functia de de Director General al BRAT.
Alina se ocupă cu brief-uri de creaţie, gânduri de consumator, strategii, bariere de achiziţie, cercetări şi a coordonat campanii Heineken, P&G, BAT, GM, Vodafone, Pernod Ricard, Asirom, Ivatherm, Bancpost, HapiHap, GsK.
În timpul liber observă şi analizează consumatorul, cu precădere în contexte de clubbing.
Monica Botez este Managing Partner al Golin București. Anterior, ea a condus divizia Corporate a agenţiei. Cu peste 10 ani de experiență în PR, ea este mintea strategică din spatele unor clienți de renume din portofoliul Golin, precum AFI, Biroul de Informare al Parlamentului European, Electrolux, Franklin Templeton Investments, Lidl, Mercedes-Benz, Orange, PepsiCo sau YUM (KFC, Paul, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery). Monica este recunoscută pentru profesionalismul, perfecționismul și pasiunea cu care își inspiră echipa și își consiliază clienții.
Problem solver, little girl, mother, encyclopedia, big boy, retro movie fan, hard worker, curly warrior, peaceful voice owner, a half-full glass, senior copywriter all of them since 1978.
With 13 years experience in research, Lacrămioara Loghin is managing since 2008 the activity of Exact Cercetare & Consultanţă, company specialized in market research, opinion surveys and marketing consulting services.
Lacrămioara started her research career in radio, being now one of the most appreciated media research experts. She also occupies since 2012 the Presidency of the Radio Audience Association (ARA).
Zece ani de experiență în comunicare, ultimii 8 ani concentrându-se pe înțelegerea consumatorului și a impactului comunicării. Din 2012 ocupă funcția de Head of Consumer & Business Insights în cadrul Starcom MediaVest România.
Victor Stroe (Planning Director, Leo Burnett) a acumulat 12 ani de experiență în comunicare, dezvoltand campanii pentru branduri ce vizează un target masculin precum Bergenbier, Noroc, Gillette, Gazeta Sporturilor Goodyear sau Chivas. Victor a primit numeroase distinctii la festivaluti de creativitate și eficiență în comunicare, printre care se numără Effie, Euro Effie, Cannes Lions, Golden Drum sau Ad'Or.
Cora este strategy & new business director, born and raised in agentii de digital advertising. Este pe rand: vocea ratiunii userilor in interactiunea cu brandurile, user engagement planning master, liantul intre departamente si client. Experienta ei cuprinde coodonarea de campanii integrate, fully digital, mobile apps, campanii de social media, dezvoltare de platforme digitale pentru: Nestle, Coca-Cola, P&G, Heineken, Lay's, Pepsi, Coty, Agrana, Stalinskaya si multe pitchuri
Adina este Social Media Manager la Tribal WorldWide si jongleaza cu content, strategii si comunitati in fiecare zi. Este omul din spatele paginilor de Facebook, al conturilor de Instagram si legatura intre brand si blogeri. Storyteller in posturi de Facebook si people person in conversatii cu zeci de mii de fani, in Social Media.
Dan Petre este doctor în sociologie şi specialist în ştiinţele comunicării, conferenţiar universitar la Facultatea de Comunicare si Relaţii Publice din cadrul SNSPA, unde predă cursul de comunicare publicitară din 2000. Are 17 ani de experiență în marcomm, timp în care a participat la 576 proiecte de cercetare de marketing și advertising. Este partener și director al departamentului de studii calitative al companiei D&D Research.
Dezvolt planuri strategice de peste 16 ani si am facut asta din unghiuri diferite si in perioade diferite. Campaniile de care sunt cel mai mandru sunt, bineinteles, cele care au fost si cele mai premiate: Ziua Barbatului (Bergenbier) – premiata la Effie si Ad’Or, Acidentele se pot intampla oricui – nominalizata la Cannes si premiata la Portoroz, Stim ce inseamna sa fii suporter (ProSport) – premiata la Ad’Or, Grolsch si platforma de comunicare pentru experimentalisti premiate la Effie de doua ori.
S-a alaturat echipei Student din Provincie in aprilie 2012. Implicata de peste patru ani in Asociatia Studentilor la Jurnalism si Comunicare, ONG in cadrul caruia a coordonat diverse proiecte si al carui Presedinte a fost timp de un an, pana in iunie 2012. A absolvit Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, specializarea Relatii Publice, in 2011, iar in prezent e studenta in anul al II-lea la Masteratul de Campanii de Comunicare in Relatii Publice si Publicitate al aceleasi facultati.