Aflat la cea de-a 4-a editie, evenimentul SMARK KnowHow dedicat promotiilor se va concentra anul acesta pe promotiile in-store, dar si pe concursurile online. Astfel din cadrul conferintei sau a workshop-urilor nu vor lipsi tips & tricks pentru eficientizarea promotiilor si a concursurilor sau studiile de caz de la brand manageri care s-au remarcat in 2014 prin promotiile derulate.  

Vezi cum a fost Promotions Now 2014

p

09:00 - 10:00Înregistrare participanţi

C

10:00 - 11:00Context: From in-store into the consumers' brain

Liviu Toader

General Manager
Publicis Dialog

Drumul cel mai scurt de la raft la coșul de cumpărături

Liviu Toader General Manager, Publicis Dialog

Irina Pencea

Partner
Jazz & Curious

Shopper Assisted Trip

Irina Pencea Partner, Jazz & Curious

Cu o experienta de peste 14 ani in publicitate, acumulata in agentii de top precum D’Arcy, Adviser, Momentum si Odyssey, Irina Pencea a infiintat in 2012 agentia de publicitate Jazz alaturi de doi parteneri si prieteni – Valentin Suciu si Diana Benko. 2015 marcheaza si lansarea diviziei de shopper marketing Curious, care isi propune sa aduca competente strategice si creative in mediul de retail.

Anca Taran

Sales Effectiveness Consultant
Nielsen Romania

Price & Promo Strategy

Anca Taran Sales Effectiveness Consultant, Nielsen Romania

Anca are o experienţă bogată în FMCG, domeniu în care a lucrat şi ca Brand Manager la Procter & Gamble, între 2008-2010. De asemenea, ea a activat câţiva ani şi în piaţa serviciilor de telecomunicaţii, făcând parte din echipa de Product Management de la compania UPC.

În poziţia actuală la Nielsen România, Anca Taran are rolul de a măsura şi de a propune îmbunătăţiri ale performanţelor operaţionale şi financiare ale brandurilor la punctele de vânzare prin dezvoltarea unor strategii eficiente de shopper marketing, de promoţii şi de preţ, şi a unor proiecte de activări in-store. 

p

11:00 - 11:15Pauză de cafea

C

11:15 - 12:45Implementing a promotion – What to have in mind

Marian Șeitan

General Manager and Co-Owner
Mediapost Hit Mail

.
11:00 - 11:20

Marian Șeitan General Manager and Co-Owner, Mediapost Hit Mail

Doru Spătaru

Owner
Front Line Marketing

.
11:20 - 11:40

Doru Spătaru Owner, Front Line Marketing

Current: Front Line Marketing

Previous: G.E.F. ART FILM, ExMediCo Advertising, Foss Advertising, Bucharest

Education: Universitatea de Artă Teatrală și Cinematografică „I.L. Caragiale” din București

Ciprian Bănică

Director de Creație
Atelier Șapte

.

Ciprian Bănică Director de Creație, Atelier Șapte

A conceptual thinker with a keen business sense, Ciprian started as a copywriter, writing compelling copy and developing ATL and BTL campaigns for local and international brands.

With over 10 years of experience in advertising, he joined Atelier Șapte and Grup Șapte in 2014 after previously working in some of the biggest Romanian agencies. 

Cristina Ungureanu

Communications Planner
Geometry Global

.

Cristina Ungureanu Communications Planner, Geometry Global

Cristina lucreaza de 4 ani in departamentul de strategie al Geometry Global Romania, unde se ocupa de conturile P&G, British American Tobacco, Tchibo, Visa, TUI Travel, Wrigley, Pernod Ricard. Este pasionata de artele decorative, detectivul Poirot si bijuteria de autor. 

Alina Varlanuta

Senior Copywriter
Geometry Global

.

Alina Varlanuta Senior Copywriter, Geometry Global

Cosmina Balaban

Portfolio Brand Manager, Brown-Forman
Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, Developing Brands

Creative brand promotion in on-trade – Finlandia #lessordinary Monday @ Interbelic

Cosmina Balaban Portfolio Brand Manager, Brown-Forman, Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, Developing Brands

Costin Gache

Bartender & Bar Owner
Interbelic Bucuresti & Manarola Constanta

Creative brand promotion in on-trade – Finlandia #lessordinary Monday @ Interbelic

Costin Gache Bartender & Bar Owner, Interbelic Bucuresti & Manarola Constanta

p

12:45 - 13:00Pauză de cafea

C

13:00 - 14:00Online promotions & contests – How to win shoppers' hearts

Adrian Alexandrescu

Managing Partner
Interactions

Emotions & Numbers: Storytelling & microtargeting

Adrian Alexandrescu Managing Partner, Interactions

Din 2009 este Managing Director şi partener la Interactions, agenţie de comunicare digitală ce furnizează servicii de strategie, creaţie şi implementare de campanii de marketing digital şi în special de programe de eCRM. Între 2006 şi 2009 a lucrat la OgilvyOne, ca director al diviziei de comunicare one-to-one. Înainte de Ogilvy a lucrat 5 ani în marketing direct, dintre care ultimii 2 ca Director Executiv al Create Direct, agenţia de creaţie şi strategie de marketing direct a grupului Hit Mail. 

Ilinca Nițu

Account Director
Starcom MediaVest Group

Consumer Centric Promotion - Samsung

Ilinca Nițu Account Director, Starcom MediaVest Group

Cu o experienta de 9 ani in advertising, in prezent coordoneaza activitatea contului Samsung, prin integrarea planurilor de comunicare in Digital, ATL, PR si Social Media, atat in Romania cat si Bulgaria.   

Radu Acsinia

Social Media Specialist
Samsung Romania

Consumer Centric Promotion - Samsung

Radu Acsinia Social Media Specialist, Samsung Romania

Social Media Specialist în cadrul Samsung Electronics România de aproape 2 ani, dar aventura în universul acesta a început acum mai bine de 5 ani. În prezent este responsabil de strategia de conținut și engagement cat si de campanii digitale integrate în cadrul Samsung, atât pentru România, cât și pentru Bulgaria, supervizând o comunitate totală în ambele tări de peste 2 milioane de fani, followeri și subscriberi.

Dragoș Ometiță

Group Creative Director
Centrade

We’re talking to people, not numbers

Dragoș Ometiță Group Creative Director, Centrade

De 11 ani, Dragos face si iubeste publicitatea, atat analog cat si digital.

p

14:00 - 14:30Pauză de prânz

C

14:30 - 15:45How to communicate a promotion or online contest

Irina Becher

Creative Director & Business Development P&G
Leo Burnett Group

Promoțiile ca pretext pentru construirea universului de brand

Irina Becher Creative Director & Business Development P&G, Leo Burnett Group

13 ani (cu noroc) in advertising, dintre care 10 in Leo Burnett Group.

A avut incercari in PR si presa, pentru ca apoi sa se dedice advertising-ului cu toata pasiunea. Experienta ei numara categorii precum: bere, masini, produse de ingrijire, detergenti, bauturi racoritoare, produse bancare, food, oil&gas, retail.

In prezent, ocupa pozitia de Creative & Business Growth Director P&G in cadrul Leo Burnett Group.

Alex Zamfir

Conducator intreprindere prestari servicii publicitare
funvertising

Promo & CSR

Alex Zamfir Conducator intreprindere prestari servicii publicitare, funvertising

Eu sunt Alex si am cea mai frumoasa meserie din lume. Sunt tata..cu norma intreaga. Asta inseamna ca cea mai mare parte a timpului (asta ma straduiesc) si cea mai mare parte a mintii (asta imi iese natural) le dedic baiatului nostru (al Iuliei si al meu), Mark.

Cand nu “practic” aceasta meserie, ma distrez facand publicitate si evenimente.

Dan Balotescu

Managing Partner
Media Investment

Eficienta canalelor de promovare

Dan Balotescu Managing Partner, Media Investment

Cu peste 20 de ani de experienta în industria de media din Romania, Dan Balotescu este Managing Partner al companiei Media Investment. Conduce operatiunile de media din anul 2005, inca de la infiintarea companiei;
Media Investment este pe primul loc în topul agențiilor din România, conform studiului Recma, cel mai renumit institut independent care mãsoarã și analizeazã performanța agențiilor de media din întreaga lume;
Prin activitatea in cadrul organizatiilor profesionale ale industriei, inclusiv din pozitia de presedinte BRAT, Dan a contribuit la dezvoltarea standardelor de masurare de media din Romania;

Marilena Barliga

Senior Marketing Manager
Provident Financial

Case Study: Provident

Marilena Barliga Senior Marketing Manager, Provident Financial

Valentin Suciu

Creative Partner Jazz
Jazz Communication

Case Study: Provident

Valentin Suciu Creative Partner Jazz, Jazz Communication

Valentin Suciu este un copywriter intrat spre sfarsitul secolului 20 in advertising cu gandul sa faca multa fotografie si film. Acum are 39 de ani, din care putin timp prin BBDO, putin prin Lintas, 5 ani in D'Arcy si 7 in Odyssey. In ultimii sapte ani a vizitat si s-a intors cu suveniruri (statuete, amulete si alte medalii) de la festivaluri precum Golden Drum, New York Festival, Cresta sau Effie. Jazz, agentia pe care a co-fondat-o in 2012 impreuna cu un grup de oameni talentati si ambitioasi, este o agentie full service care se exprima in toate mediile si care pretuieste autenticitatea si originalitatea.

PARTICIPĂ

W

16:00 - 17:30Promotii de poveste – Aprofundare “Emotions & Numbers: Storytelling & microtargeting” din conferinta

Sunt doua laturi care fac o promotie de succes: cea emotionala (povestea din spate) si cea rationala (segmentari, targetari). In cadrul acestui workshop aprofundam ambele puncte, aplicand principiile pe un caz concret.

Adrian Alexandrescu

Managing Partner
Interactions

Din 2009 este Managing Director şi partener la Interactions, agenţie de comunicare digitală ce furnizează servicii de strategie, creaţie şi implementare de campanii de marketing digital şi în special de programe de eCRM. Între 2006 şi 2009 a lucrat la OgilvyOne, ca director al diviziei de comunicare one-to-one. Înainte de Ogilvy a lucrat 5 ani în marketing direct, dintre care ultimii 2 ca Director Executiv al Create Direct, agenţia de creaţie şi strategie de marketing direct a grupului Hit Mail. 

Intro: 10 minuteRecap prezentare “Emotions & Numbers: Storytelling & microtargeting”

Crash courses: 20 minute - despre topicuri neatinse in conferinta:

1. Un crash course despre retargeting

2. Un crash course despre collecting quality data

Training: 60 minute  

Etape: Impartiti pe echipe, participantii si trainerul vor lucra sa stabileasca pilonii urmatori:

Ce poveste vrem sa spunem?

- Care sunt grupurile tinta?

- Cum arata personal circuits?

- Cum arata mecanica promotionala?

- Ce canale de media folosim pentru comunicarea promotiei?

- Care este strategia de retargeting?

- Cum imbunatatim datele colectate?

- Ce facem mai departe cu datele respective dupa terminarea promotiei?

PARTICIPĂ

p

09:00 - 10:00Înregistrare participanţi

C

10:00 - 11:00[Retailers Debate] Retailers on Black Friday and other promotional activities

Lucia Ciucă

Marketing Director
eMag

.
10:00 - 10:20

Lucia Ciucă Marketing Director, eMag

Current: eMAG

Previous: DaedalusMillwardBrown, Mercury Research

Education: Școala Națională de Studii Politice și Administrative din București

Ștefan Iarca

Country Head
POSSIBLE

Case Study: My Little Tesco - Ungaria
10:20 - 10:40

Ștefan Iarca Country Head, POSSIBLE

S-a alaturat companiei CarnationGroup in 2010 din pozitia de Account Manager, iar din 2012 ocupa pozitia de Country Manager pentru Romania. Dupa achizitia de catre WPP, Stefan Iarca a pastrat aceasta functie si coordoneaza in continuare business-ul local, dar detine si atributii importante in dezvoltarea celui regional. Din 2015 CarnationGroup part of POSSIBLE a definitivat procesul de rebranding, devening POSSIBLE. Stefan a lucrat pentru clienti locali precum: Accenture, Air France KLM, Carrefour, Delaco, MOL, Opel, Playboy, Reckit Benckiser, Sanofi Aventis, dar si pentru clienti regionali sau internationali precum: The Coca Cola Company, Beiersdorf, Mindshare, WWF. 

Alen Todorov

Marketing Director
Elefant.ro

.

Alen Todorov Marketing Director, Elefant.ro

Teodora Juravle

Manager Comunicare Marketing
Carrefour Romania

.

Teodora Juravle Manager Comunicare Marketing, Carrefour Romania

p

11:00 - 11:15Pauză de cafea

C

11:15 - 12:15Best practice – Entrepreneurial brands

Dragoș Petrescu

CEO
City Grill Restaurants

.

Dragoș Petrescu CEO, City Grill Restaurants

Marius Dosinescu

CEO & Founder
FlorideLux.ro

.

Marius Dosinescu CEO & Founder, FlorideLux.ro

Marius Tudosiei

Owner
Bacania Veche - The Charity Shop

.

Marius Tudosiei Owner, Bacania Veche - The Charity Shop

Mihai Pătrașcu

CEO
evoMAG

.

Mihai Pătrașcu CEO, evoMAG

p

12:15 - 12:30Pauză de cafea

C

12:30 - 13:45Best practice – Corporate brands

Ștefan Teodorescu

Marketing Strategy Director
Ursus Breweries Romania

Rolul promotiilor in strategia de brand

Ștefan Teodorescu Marketing Strategy Director, Ursus Breweries Romania

Stefan Teodorescu Group Brand Director la Ursus Breweries Romania si coordoneaza procesul anual de strategie interna al Ursus Breweries, precum si activitatea marcilor Ciucas, Azuga si Stejar. In 2011 Stefan a primit Premiul de Excelenta al IAA pentru constanta in eficienta dovedita prin cele 5 premii Effie castigate de-a lungul carierei. In prezent, el este si presedintele comitetului de organizare al festivalului Effie 2014.

Ana Burloiu

Brand Manager, Bucegi si Sadu
Scandia Food

Case Study: Strange semne de recunostinta si implineste o dorinta

Ana Burloiu Brand Manager, Bucegi si Sadu, Scandia Food

Din 2013 este Brand Manager la Scandia Food pentru marcile Bucegi si Sadu, ambele jucatoare in categoriile de carne la conserva. Inainte de aceasta, timp de 4 ani, a facut parte din echipa de marketing URBB, unde a dezvoltat campanii 360, lansari produse, actiuni BTL, comunicarea online si digital precum si proiecte speciale pentru marcile Tuborg si Skol.  

Catrinel Nicolaescu

Customer Marketing Manager CGE Romania, Bulgaria and Adriatic Countries
SCA Hygene Products SRL

Case Study: Lansarea Zewa Aqua Tube

Catrinel Nicolaescu Customer Marketing Manager CGE Romania, Bulgaria and Adriatic Countries, SCA Hygene Products SRL

Peste 10 ani de experiență adunata în industria de FMCG, in companii multinationale, care activeaza cu succes in categorii foarte dinamice - spirtoase si bere, igiena personala sau agentii de publicitate: Leo Burnett & Target, Anheuser-Busch InBev, SCA Hygiene Products. Orientata spre rezultate, cu background comercial sedimentat in cei peste 10 ani de practica în construirea brandurilor si in comunicarea catre consumatori/ shopperi.

Marian Dumitrescu

Managing Partner
Fieldstar

Case Study: Lansarea Zewa Aqua Tube

Marian Dumitrescu Managing Partner, Fieldstar

Raluca Velcu

Senior Brand Manager Coffee
Mondelez

Case Study: Jacobs 3in1 - Angajam pasionati de relaxare

Raluca Velcu Senior Brand Manager Coffee, Mondelez

p

13:45 - 14:15Pauză de prânz

C

14:15 - 15:30[Creative Pitch] Best prizes for NCPs and online contests

Oana Candescu

Qualitative Research Manager
Unlock Research

Introducere în temă: Promoțiile viitorului nu sunt din interes. Sunt pe bune, ca în iubire

Oana Candescu Qualitative Research Manager, Unlock Research

Marius Roșu

Creative Partner
GAV

.

Marius Roșu Creative Partner, GAV

Dupa ce am terminnat Univesitatea de Arta si Design Cluj-Napoca, m-am pus pe publicitate. In 12 ani de publicitate am lucrat pentru branduri ca Mercedes-Benz, Durex, Citroen, Billa, Penny Market, Selgros, Intersport, Raiffeisen Leasing sau TIFF. Am o mana de premii si diplome venite din Moscova, Portoroz, Letonia sau New York si un Effie. 

Adrian Preda

Creative Director
Friends\TBWA

.

Adrian Preda Creative Director, Friends\TBWA

After several months as an engineer, I decided that this was a terrible mistake and I started my first job in communication at BDR Associates. In 1999 I went to Graffiti BBDO, as copywriter. During the following years, I became Senior Copywriter, Deputy Creative Director and, in the end, Creative Director. In 2006 I went abroad, as a Creative Director in McCann Erickson Zagreb. After two beautiful years, I came back as a Creative Director in Tempo and then MRM Worldwide. Right now I’m Creative Director in Friends\TBWA.

I gathered almost 100 advertising awards, both national and international. Also, I was member of the jury in New York Festival, PIAF, Festo and ADC Awards. Another thing that I’m proud of is my double role as a Creative Writing teacher in the Journalism University and as a tutor of ADC School.

Eugen Suman

Creative Director
Kubis Interactive

.

Eugen Suman Creative Director, Kubis Interactive

Vasile Alboiu

Creative Director
SENIORHYPER

.

Vasile Alboiu Creative Director, SENIORHYPER

Liviu Țurcanu

Creative Director
MERCURY360

.

Liviu Țurcanu Creative Director, MERCURY360

PARTICIPĂ

W

15:45 - 17:15Promotii in FMCG: Integrarea online-ului & offline-ului inca din faza de idee

Go wild, dar pleaca de la obiective.

Adrian Pavelescu

Managing Director
Outbox

.

Partea 1. Training, 40 minute

A. Intro: Ce rezultate urmaresti cu o promotie in domeniul FMCG?
(Nu mai face promotii fara sa stii de ce sau fara sa-i spui agentiei de ce)

B. Obiective: Cum iti setezi obiective realiste in functie de contextul actual al pietei
(Benchmark: Ce inseamna rezultate bune intr-o promotie de succes)

C. Componente: Ce componente din campanie au sanse sa atinga ce obiective de marketing
(Legatura dintre idee, mecanism, premii, promovare, dar si legatura online - offline)

D. Factorul "wow": E important? E fezabil? E relevant?
(Cum influenteaza factorul „wow” rezultatele campaniei si cum il obtii)

Partea 2. Lucru pe echipe, 30 de minute

Participantii sunt impartiti pe echipe si rezolva un brief integrat – campanie promotionala – mecanism, premii, promovare.
Brieful e prezentat si comentat de Adrian, aplicand elementele din training.

Partea 3. Prezentare si feedback, 20 de minute

Echipele prezinta rezolvarea briefului si primesc feedback de la Adrian.

PARTICIPĂ

solutions provider:

spectacolul tehnic de la:

Parteneri: