Aici vor fi publicate promoțiile înscrise în competiție, pe măsură ce sunt primite și dacă respectă criteriile competiției.
ESENȚIAL
Documente: Guideline de înscriere | Regulamentul competiției
Eligibilitate: toate promoțiile (cu premii sau reducere de preț, locale, regionale sau naționale) pentru clientul final (consumator / shopper / utilizator, persoane fizice sau juridice) începute în perioada 1 noiembrie 2012 – 31 decembrie 2013. Nu sunt incluse în competiție promoțiile către detailiști.
Înscriere: deadline 25 aprilie 2014, ora 23:59, prin mail cu datele de identificare ale promoției și o descriere scurtă text + un case-study sub formă de planșă (.jpeg, .png), trimise la [email protected], cu subject: Promotions Now Awards.
Premiere: 8 mai 2014, în cadrul Brands & Communities
Costuri: înscrierea și participarea la premiere sunt gratuite.
CATEGORII
A. Secțiunea creativitate
1. Cel mai creativ premiu
2. Cel mai creativ mecanism
3. Cea mai creativă comunicare pe TV
4. Cea mai creativă comunicare în print
5. Cea mai creativă comunicare digitală
6. Cea mai creativă comunicare in-store
7. Cea mai creativă comunicare pe alte canale (radio, OOH, activări out of store, evenimente etc.)
8. Cea mai creativă comunicare integrată
9. Marele premiu al secțiunii: cea mai creativă promoție
B. Secțiunea eficiență
10. Cea mai eficientă promoție din FMCG
11. Cea mai eficientă promoție din non-FMCG
12. Cea mai eficientă promoție din servicii
13. Marele premiu al secțiunii: cea mai eficientă promoție
14. Marele premiu al competiției: cea mai bună promoție
JURIU
Componență: 9 membri, specialiști cu know-how legat de promoții: client, agenție de creație, agenție de implementare.
Jurizare: în perioada 28 aprilie – 2 mai 2014, fiecare jurat va acorda fiecărei promoții note de la 1 la 10. Criteriile de jurizare și de acordare a premiilor sunt detaliate în Regulament.