Cel mai cuprinzător eveniment local despre promoţii, concursuri și client.
Găseşte inspiraţia şi soluţiile practice de eficientizare a promoțiilor, de la strategie până la execuţie.

Program în curs de actualizare

p

09:00 - 09:30Înregistrare participanți

C

09:30 - 11:00Privire de ansamblu: Înțelegerea consumatorului și a trendurilor

Întelege-ți consumatorul, obiceiurile lui de consum, cum îl influențează eforturile de promovare.

Raluca Popescu

Lector doctor
Facultatea de Sociologie şi Asistenţă Socială, Universitatea București

Promoțiile din perspectiva unui sociolog

Raluca Popescu Lector doctor, Facultatea de Sociologie şi Asistenţă Socială, Universitatea București

Raluca Popescu este doctor în sociologie, lector la Facultatea de Sociologie şi Asistenţă Socială, Universitatea din Bucureşti şi cercetător la Institutul de Cercetare a Calităţii Vieţii, Academnia Română. Are o bogată experienţă de cercetare în studiul stilurilor de viaţă familială şi calităţii vieţii, valorilor sociale şi sociologiei urbane. A coordonat sau a participat la numeroase cercetări naţionale sau internaţionale, pentru organizaţii internaţionale, instituţii publice, organizaţii neguvernamentale sau instituţii private.

Daniel Enescu

Chairman of the Board
Millward Brown România

Promotions that benefit the brand

Daniel Enescu Chairman of the Board, Millward Brown România

Daniel Enescu este fondatorul Daedalus, lider local al cercetarii de marketing vandut in 2014 catre Millward Brown. Cu un ADN de antreprenor in serie, Daniel a mai fondat si Daedalus Online – firma de panele online care acopera 9 tari din regiune, precum si portalul auto VeziCatFace – prezent in acest moment in Romania si Germania. In prezent Daniel Enescu este presedintele MillwardBrown Romania si presedinte al asociatiei locale de cercetare a pietei si a opiniei publice – SORMA.  

Mihai Pocorschi

CEO & Co-founder
mobuy

Date Your Customer

Mihai Pocorschi CEO & Co-founder, mobuy

Current: moBuy Solutions, Innocent Pixel

Previous: MediaPro Magic Factory, Media Pro Studios, INDG

Education: Universitatea Media din București

p

11:00 - 11:15Pauză de cafea

C

11:15 - 13:15Implementare: Ce se poate întâmpla rău în fiecare etapă

Află ce trebuie să urmărești în fiecare etapă a implementării unei promoții și cum să spargi tiparele cu costuri mici.

Maria Gheorghiță

Marketing & PR Manager
AdProduction

Production, the glimpse for promotion?

Maria Gheorghiță Marketing & PR Manager, AdProduction

Maria Gheorghiţă este un inginer creativ, care şi-a investit ultimii 8 ani într-o industrie care i se potriveşte manuşa: industria care livrează valoare la raft – producţia publicitară. Cu o diplomă de licenţă în inginerie şi un masterat în marketing şi comunicare, Maria îmbină pasiunea pentru tehnica şi pe cea pentru estetică şi crede cu tărie în faptul că producţia publicitară este un instrument de business puternic, care livrează rezultate. A coordonat proiecte pentru branduri precum Nike România, Honda Trading, Angst sau Elmiplant.

Ioana Mucenic

visionary managing partner & head of strategy
pastel

Probleme ce apar în promoții

Ioana Mucenic visionary managing partner & head of strategy, pastel

Ioana Mucenic este visionary managing partner & head of strategy la pastel. Rolul său este acela de a coordona activitățile strategice ale companiei și ale clienților săi.

Cu o experiență de 10 ani de industrie, dintre care 7 în propria agenție, Ioana este printre cei mai tineri antreprenori de succes din marcomm.

Doru Spătaru

Owner
Front Line Marketing

Promoții la raft - Hey! I'm talking to you

Doru Spătaru Owner, Front Line Marketing

Current: Front Line Marketing

Previous: G.E.F. ART FILM, ExMediCo Advertising, Foss Advertising, Bucharest

Education: Universitatea de Artă Teatrală și Cinematografică „I.L. Caragiale” din București

Adrian Alexandrescu

Managing Partner
Interactions

1,2,3 idei

Adrian Alexandrescu Managing Partner, Interactions

Din 2009 este Managing Director şi partener la Interactions, agenţie de comunicare digitală ce furnizează servicii de strategie, creaţie şi implementare de campanii de marketing digital şi în special de programe de eCRM. Între 2006 şi 2009 a lucrat la OgilvyOne, ca director al diviziei de comunicare one-to-one. Înainte de Ogilvy a lucrat 5 ani în marketing direct, dintre care ultimii 2 ca Director Executiv al Create Direct, agenţia de creaţie şi strategie de marketing direct a grupului Hit Mail. 

Cătălin Ciurezu

Director Executiv
Mediapost Hit Mail

10 Capcane ale Promoțiilor Send&Win

Cătălin Ciurezu Director Executiv, Mediapost Hit Mail

Absolvent al Universității Politehnice București și al MBA-ului Româno-Canadian, Cătălin Ciurezu a pus în practică peste 400 de promoții send&win în cei 14 ani de practică în domeniul marketingului direct.

Cristina Mihai

Avocat senior coordonator
bpv GRIGORESCU ŞTEFĂNICĂ

Ce trebuie să ştim despre loteria publicitară?

Cristina Mihai Avocat senior coordonator, bpv GRIGORESCU ŞTEFĂNICĂ

Cristina are peste nouă ani de experiență ca avocat, timp în care a acordat consultanță şi asistenţă juridică cu privire la o gamă variată de tranzacţii şi în legătură cu activitatea curentă a unor importante companii locale și internaționale care activează în diverse domenii, dintre care retail, publicitate, mass-media, producție și distribuție de film, având o vastă specializare în domeniul practicilor comerciale şi promoţionale.

p

13:15 - 14:00Pauză de prânz

C

14:00 - 16:00Comunicare: De la shopper marketing la tehnologii

Descoperă cele mai noi tehnologii care contribuie la succesul promoțiilor și cum să livrezi un mesaj promoțional care să nu uite de personalitatea brandului.

Natalia Chuich

Strategic Planning Director
BBDO Russia

Making intangible tangible

Natalia Chuich Strategic Planning Director, BBDO Russia

My role in integrated teams is that of a brand keeper. I make sure that the promo fits into an overall strategic direction and does good for the brand. As the latest example I can name VISA “Scroll to Sochi” integrated campaign where the contest with a trip to Sochi as a prize was the basis of the campaign wrapped into an innovative digital wrapper. This was actually the case I am going to talk about – it is very fresh, it is about promo building engagement around the brand, leading to salience and preference.

Ștefan Chirițescu

Strategy & Business Development Director
Ogilvy România

Marriage vs one night stand

Ștefan Chirițescu Strategy & Business Development Director, Ogilvy România

Sociolog. Fost HR. Fost Client. Fost Client Service. Actual Strategy & Business Development Director la Ogilvy România. Câştigător de Effie, un fel de profesor universitar. Pasionat de oameni.

Corin Chiriac

Digital Planner
Geometry Global

What if?

Corin Chiriac Digital Planner, Geometry Global

Current: Geometry Global, Publicis Bucharest

Previous: Publicis Romania, Senior Interactive, DDB Bucharest

Education: Universitatea Tehnică „Gh. Asachi” din Iași

Mihai Ene

Co-founder & Creative Director
THE SECRET SERVICE

Căutăm super eroi de ciocolată

Mihai Ene Co-founder & Creative Director, THE SECRET SERVICE

Mihai s-a inrolat in clasa muncitoare inca din liceu cand a facut radio o vreme la Uniplus si o alta la Mix FM. In timpul facultatii de jurnalism a pus piciorul in prag la Ogilvy, apoi a pasit mai departe la DDB si Leo Burnett. Din 2008 a fondat impreuna cu Adina Sorescu agentia THE SECRET SERVICE. Marcat fiind de festivalul de la Mamaia (omu'-i din Constanta), a frecventat si a fost premiat sau nominalizat la Effie, Ad'Or, AdPrint, Golden Drum, Eurobest si New York Festivals, la ultimul fiind si jurat in 2012.

Camelia Dâu

Group Brand Manager Kinder
Ferrero

Căutăm super eroi de ciocolată

Camelia Dâu Group Brand Manager Kinder, Ferrero

Sunt Camelia şi am 15 ani. M-a adus barza în industrie la agenţia de creaţie, am crescut în cea de media după care am fost răpită de extratereştri şi dusă la client. Aici m-am îndeletnicit cu auto, electrocasnice şi FMCG. În paralel am mers şi la şcoala de jurnalism, dar şi la cea de ştiinţele comunicării. De patru ani vin zilnic cu plăcere la "bomboneria" Ferrero şi am grijă ca părinţii să ducă mereu acasă o poveste frumoasă de la Kinder.

PARTICIPĂ

W

16:15 - 19:00RETAIL PROMO: In-store Promo Check

Fii printre cei 20 de participanți la workshop care vor realiza o radiografie a promoțiilor în cadrul unei vizite în retail, stabilind o serie de criterii pe baza cărora eficiența unei campanii poate fi urmărită, dincolo de cifrele cele mai vizibile. Pentru că promoțiile nu se pot urmări printr-un excel, ci implică muncă de teren și din partea oamenilor de marketing, vom merge să studiem promoțiile chiar la raft.

Teme abordate:
- Timpul mediu petrecut de consumator în funcție de canalul de vânzare
- Tipologia consumatorului
- Tips & Tricks despre o planificare minuțioasă
- Ce legătură este între Consumer Disposition Funnel și tipul unei promoții?
- Viața prin ochii unui promoter
- Eficiența unei promoții sau de ce “trust is good, control is better?”
- Tipuri de promoții în funcție de canalul de vânzare

Program:
- Quick Intro;
- In-store Promo Quiz;
- Formal Debrief;
- Informal Debrief.

Dan Burlacu

Consultant
Ascendis

co-trainer In-store Promo Check

După mai mult de 10 ani petrecuți în FMCG în domenii precum trade, sales și marketing (perioadă în care a fost în echipa națională de promo a BAT România), Dan Burlacu a devenit consultant independent, iar din octombrie 2012 este consultant Ascendis. Aici se ocupă de managementul programelor de teambuilding, de generarea noilor proiecte de consultanţă și de programele de instruire personalizată. 

Adina Andrei

Director Achizitii FMCG
Carrefour România

co-trainer In-store Promo Check

PARTICIPĂ

W

17:00 - 19:00BRAND KEEPER: Fitting the Promotion into the Overall Strategic Direction

Vino la workshop ca să înveți cum să integrezi o promoție în direcția strategică de brand astfel încât promoția să funcționeze, dar și brandul să devină mai puternic.

Natalia Chuich

Strategic Planning Director
BBDO Russia

trainer BRAND KEEPER: Fitting the Promotion into the Overall Strategic Direction

My role in integrated teams is that of a brand keeper. I make sure that the promo fits into an overall strategic direction and does good for the brand. As the latest example I can name VISA “Scroll to Sochi” integrated campaign where the contest with a trip to Sochi as a prize was the basis of the campaign wrapped into an innovative digital wrapper. This was actually the case I am going to talk about – it is very fresh, it is about promo building engagement around the brand, leading to salience and preference.

PARTICIPĂ

p

09:30 - 10:00Înregistrare participanți

C

10:00 - 12:00Canale: Debate despre eficientizarea promoției în trade, online și HoReCa

Află direct de la retaileri tehnicile de eficientizare a promoției tale pe fiecare canal.

Dan Burlacu

Consultant
Ascendis

Eficientizarea promoției

Dan Burlacu Consultant, Ascendis

După mai mult de 10 ani petrecuți în FMCG în domenii precum trade, sales și marketing (perioadă în care a fost în echipa națională de promo a BAT România), Dan Burlacu a devenit consultant independent, iar din octombrie 2012 este consultant Ascendis. Aici se ocupă de managementul programelor de teambuilding, de generarea noilor proiecte de consultanţă și de programele de instruire personalizată. 

Adina Andrei

Director Achizitii FMCG
Carrefour România

Adina Andrei Director Achizitii FMCG, Carrefour România

Lucia Ciucă

Marketing Director
eMag

Tips & tricks

Lucia Ciucă Marketing Director, eMag

Current: eMAG

Previous: DaedalusMillwardBrown, Mercury Research

Education: Școala Națională de Studii Politice și Administrative din București

Cezar Ioan

Owner
vinul.ro

Cezar Ioan Owner, vinul.ro

Jurnalist profesionist din 1993 (Mediafax, Ziua, Ziarul de Cluj, Gazeta Sporturilor). Fondator al revistei specializate Vinul.Ro și al singurului concurs de vinuri achiziționate de la raft - Premiile de Excelență Vinul.Ro (ajuns la ediția cu numărul V). Inițiator al campaniilor de promovare generică a consumului de vinuri "Anotimpurile vinului", desfășurate timp de 3 ani în mai multe zeci de restaurante din București și din țară. Comunicator de vin și organizator de degustări, consultant HoReCa și de retail.

Marina Clement

Behavioural Director
#ogilvychange

Behavioural Merchandising: Little ideas to change behaviour in the retail space

Marina Clement Behavioural Director, #ogilvychange

Marina and the her team are working with some of the world’s largest brands to change people’s mind and behaviour for the better. Marina’s background is in advertising, and has spent her career developing integrated campaigns for a number of UK and Global clients including Coca-Cola, Ford and Dove. #ogilvychange is a behavioural science practice that combines the gravitas of leading research in cognitive psychology and behavioural economics, with the communication expertise of the Ogilvy Group.

p

12:00 - 12:15Pauză de cafea

C

12:15 - 13:15Best Practice: Studii de caz din 2013

Învaţă din best practices evidențiate de unele dintre cele mai reprezentative campanii promoționale pentru piața româneasca în anul 2013.

Diana Benko

Partner
Jazz Communication

Pot construi promoțiile cu premii în bani imaginea unul brand?

Diana Benko Partner, Jazz Communication

Current: Jazz Communication

Past: Odyssey Communication

Education: Universitatea de Arhitectura si Urbanism "Ion Mincu"

Alina Imbrea

Marketing Manager, Snacks East Balkans
PepsiCo

Pot construi promoțiile cu premii în bani imaginea unul brand?

Alina Imbrea Marketing Manager, Snacks East Balkans, PepsiCo

Cu 15 ani de experienţă în FMCG, Alina Imbrea este unul dintre top marketerii din România. Din poziția de Marketing Manager Snacks East Balkans PepsiCo, dezvoltă şi implementează strategia de marketing pentru Divizia Snacks a PepsiCo în România, Bulgaria și Republica Moldova, în concordanţă cu strategia globală a companiei. Gestionând un portofoliu ce include branduri celebre precum Lay`s, Star, Krax, Doritos și Ruffles (în Bulgaria), Alina a realizat zeci de campanii de succes de-a lungul timpului.

Dan Frînculescu

Group Creative Director
Publicis Bucharest

Internetul poporului

Dan Frînculescu Group Creative Director, Publicis Bucharest

Dan lucreaza in publicitate din 2004. Debutând ca trainee copywriter la Ogilvy & Mather, a facut diverse escale la: Publicis Romania, Leo Burnett, GMP, Bridge si JWT Hamburg (cel din Germania, nu cel din New York). Cercul s-a inchis si acum este Group Creative Director, DJ si aprovizioner, la Publicis Romania. In cei aproape zece ani de publicitarie a lucrat pe branduri ca: Renault, Nissan, Ursus, HP, Joe, Kit kat, Orange, Doncafe, Groupama, Noroc, Herbal Essences, Jacobs Kronung, Visine, Maggi, Guinness, Pegas.

Andrei Botescu

Pionier
Pegas

Internetul poporului

Andrei Botescu Pionier, Pegas

A studiat psihologia in Romania si ulterior sociologia la Universitatea din Umea si apoi Lund – Suedia. La Lund a absolvit un master in Teoria postmoderna a culturii. A lucrat ca sociolog in mai multe proiecte europene, dar si locale privind studiul adictiilor.

In urma cu 4 ani a inceput sa puna bazele proiectului Pegas si din acel moment principala sa activitate a devenit dezvoltarea acestei afaceri cu puternice valente sociale si comunitare.

Ștefan Teodorescu

Marketing Strategy Director
Ursus Breweries Romania

Promo Alchemy

Ștefan Teodorescu Marketing Strategy Director, Ursus Breweries Romania

Stefan Teodorescu Group Brand Director la Ursus Breweries Romania si coordoneaza procesul anual de strategie interna al Ursus Breweries, precum si activitatea marcilor Ciucas, Azuga si Stejar. In 2011 Stefan a primit Premiul de Excelenta al IAA pentru constanta in eficienta dovedita prin cele 5 premii Effie castigate de-a lungul carierei. In prezent, el este si presedintele comitetului de organizare al festivalului Effie 2014.

p

13:15 - 14:00Pauză de prânz

C

14:00 - 15:00Promo Pitch: Cel mai creativ și eficient premiu mic

Găsește inspirația pentru completarea listei de premii, pornind de la propunerile unora dintre cei mai cunoscuți directori de creaţie și planneri.

Mihai Gongu

Creative Director
GMP

Small prizes, big helps

Mihai Gongu Creative Director, GMP

Mihai este, din ianuarie 2013, Creative Director la GMP Advertising, unde coordonează o echipă de 10 oameni. 

Laura Nedelschi

Senior Copywriter
DDB Romania

Cel mai bun premiu mic

Laura Nedelschi Senior Copywriter, DDB Romania

Problem solver, little girl, mother, encyclopedia, big boy, retro movie fan, hard worker, curly warrior, peaceful voice owner, a half-full glass, senior copywriter all of them since 1978.

Sebastian Olar

Group Creative Director
McCann Erickson

Cel mai ghinionist om din lume

Sebastian Olar Group Creative Director, McCann Erickson

Sebastian is a marketing graduate, M.Si. in adverting, winner of the TEDx Bucharest Extraordinary Ideas Contest and probably the first ticket controller ever to become a copywriter. In 2008, he was given the chance to quit public transportation and start copywriting for a small, Transylvanian agency based in Cluj-Napoca: Vitrina Advertising. In 2009, Sebastian graduated the ADC*RO School, got fired from Vitrina and convinced his teacher, Adrian Botan, the Creative Partner of McCann Erickson Bucharest, to hire him. 

Alex Negoescu

Deputy Creative Director
CohnandJansen JWT

Despre premiile mici

Alex Negoescu Deputy Creative Director, CohnandJansen JWT

A intrat in publicitate in decembrie 2005 la Brightness, un an mai tarziu gasindu-l in echipa Cohn & Jansen, acolo unde a evoluat frumos si rapid ajungand astazi in functia de Deputy Creative Director. Detine deja in portofoliu campanii creative pentru branduri de prestigiu precum Petrom, Danone, Vodafone, LA STRADA, Mega Image, Domeniile Samburesti. Serios si linistit, Alex Negoescu pare publicitarul atipic, care insa surprinde mereu si pune mult suflet si pasiune in fiecare produs creativ care ii paraseste biroul.

PARTICIPĂ

W

15:30 - 17:00MINDSPACE: Applying Behavioural Science in Retail, on a Live Brief

Vino la workshop ca să înveți să aplici un framework de științe ale comportamentului pentru rezolvarea unui brief. Vei lucra live pe un brief de campanie care include și o promoție.

Marina Clement

Behavioural Director
#ogilvychange

trainer MINDSPACE: Applying Behavioural Science in Retail, on a Live Brief

Marina and the her team are working with some of the world’s largest brands to change people’s mind and behaviour for the better. Marina’s background is in advertising, and has spent her career developing integrated campaigns for a number of UK and Global clients including Coca-Cola, Ford and Dove. #ogilvychange is a behavioural science practice that combines the gravitas of leading research in cognitive psychology and behavioural economics, with the communication expertise of the Ogilvy Group.

PARTICIPĂ

Prima ediție a Promotions Now Awards premiază cele mai bune promoții ale anului precedent de pe piața locală. Premiile completează know-how-ul din segmentele de conferință și workshop ale evenimentului.

15:30 - 17:00Promotions Now Awards 2013

Aici vor fi publicate promoțiile înscrise în competiție, pe măsură ce sunt primite și dacă respectă criteriile competiției.

ESENȚIAL

Documente: Guideline de înscriere Regulamentul competiției

Eligibilitate: toate promoțiile (cu premii sau reducere de preț, locale, regionale sau naționale) pentru clientul final (consumator / shopper / utilizator, persoane fizice sau juridice) începute în perioada 1 noiembrie 2012 – 31 decembrie 2013. Nu sunt incluse în competiție promoțiile către detailiști.

Înscriere: deadline 25 aprilie 2014, ora 23:59, prin mail cu datele de identificare ale promoției și o descriere scurtă text + un case-study sub formă de planșă (.jpeg, .png), trimise la [email protected], cu subject: Promotions Now Awards.

Premiere: 8 mai 2014, în cadrul Brands & Communities

Costuri: înscrierea și participarea la premiere sunt gratuite.

CATEGORII

A.  Secțiunea creativitate
1.   Cel mai creativ premiu
2.   Cel mai creativ mecanism
3.   Cea mai creativă comunicare pe TV
4.   Cea mai creativă comunicare în print
5.   Cea mai creativă comunicare digitală
6.   Cea mai creativă comunicare in-store
7.   Cea mai creativă comunicare pe alte canale (radio, OOH, activări out of store, evenimente etc.)
8.   Cea mai creativă comunicare integrată
9.   Marele premiu al secțiunii: cea mai creativă promoție
B.   Secțiunea eficiență
10.  Cea mai eficientă promoție din FMCG
11.  Cea mai eficientă promoție din non-FMCG
12.  Cea mai eficientă promoție din servicii
13.  Marele premiu al secțiunii: cea mai eficientă promoție
14.  Marele premiu al competiției: cea mai bună promoție

 JURIU

Componență: 9 membri, specialiști cu know-how legat de promoții: client, agenție de creație, agenție de implementare.

Jurizare: în perioada 28 aprilie –  2 mai 2014, fiecare jurat va acorda fiecărei promoții note de la 1 la 10. Criteriile de jurizare și de acordare a premiilor sunt detaliate în Regulament.

PARTICIPĂ

Solutions provider:

Powered by:

Înfrumusețat de:

Creative food by:

Parteneri: