Vedeti in 90 de secunde cum a fost Promotions Now 2015, in clipul realizat de Ivan Creativ
ARTICOLE
[ZIUA 1, PANEL 1] CONTEXT: Promotiile, in special, au nevoie de context
Liviu Toader (Publicis Dialog), Anca Taran (Nielsen Romania) si Irina Pencea (Jazz & Curious)
[ZIUA 1, PANEL 2] IMPLEMENTATION Ce e de imbunatatit la capitolul implementare
Marian Seitan (Mediapost Hit Mail), Doru Spataru (Front Line Marketing), Ciprian Banica (Atelier Sapte), Cristina Ungureanu & Alina Varlanuta (Geometry Global) si Cosmina Balaban (Brown-Forman) & Costin Gache (Interbelic Bucuresti & Manarola Constanta)
[ZIUA 1, PANEL 3] ONLINE CONTESTS Concursurile online si grupurile de individualisti
Dragos Ometita (Centrade), Ilinca Nitu (Starcom MediaVest Group) & Radu Acsinia (Samsung Romania) si Adrian Alexandrescu (Interactions)
[ZIUA 1, PANEL 4] COMMUNICATION Comunicarea promotiilor si consolidarea imaginii de brand
Alex Zamfir (Funvertising), Irina Becher (Leo Burnett Group), Marilena Barliga (Provident Financial) & Valentin Suciu (Jazz) si Dan Balotescu (Media Investment - The Group)
[ZIUA 2, PANEL 5] RETAILERS Patru retaileri in dezbateri, fiecare cu promotiile lui
Stefan Iarca (POSSIBLE, cu o prezentare despre Tesco Ungaria), Lucia Ciuca (eMAG), Alen Todorov (Elefant.ro) si Teodora Juravle (Carrefour).
[ZIUA 2, PANEL 6] ENTREPRENEURIAL BRANDS Promotii de sorginte antreprenoriala
Dragos Petrescu (City Grill Restaurants), Marius Tudosiei (Bacania Veche), Marius Dosinescu (FlorideLux.ro) si Mihai Patrascu (evoMAG).
[ZIUA 2, PANEL 7] CORPORATE BRANDS Corporatii la promotie
Stefan Teodorescu (Ursus Breweries Romania), Ana Burloiu (Scandia Food), Catrinel Nicolaescu (SCA Hygene Products SRL) & Marian Dumitrescu (Fieldstar), Raluca Velcu (Mondelez) si Oana Candescu & Mirela Angelescu (Unlock Research)
FOTO
Ziua 1
Prima zi de Promotions Now 2015 si cele 4 paneluri in care 19 speakeri ne-au introdus in universul promotiilor care...
Posted by SMARK on 19 Martie 2015
Ziua 2
PROGRAM
ZIUA I, 18 MARTIE
10:00 - 11:00, PANEL 1 | CONTEXT
- Liviu Toader (General Manager, Publicis Dialog): Drumul cel mai scurt de la raft la coșul de cumpărături
- Irina Pencea (Partner, Jazz & Curious): Shopper Assisted Trip
- Anca Țăran (Sales Effectiveness Consultant, Nielsen Romania): Price and Promo Strategy
11:15 - 12:45, PANEL 2 | IMPLEMENTATION
- Marian Șeitan (General Manager, Mediapost Hit Mail): Optimizarea promoțiilor send&win
- Doru Spătaru (Owner, Front Line Marketing): What to have in mind when implementing an in-store promotion
- Ciprian Bănică (Director de Creație, Atelier Șapte): Diferențierea brandurilor prin activări (best practices)
- Cristina Ungureanu (Communications Planner, Geometry Global) + Alina Vărlănuța (Senior Copywriter, GG):
On promoters - the final contact of your campaign with the client
- Cosmina Balaban (Portfolio BM, Brown-Forman) + Costin Gache (Bar Owner, Interbelic București & Manarola Constanța):
Creative Brand promotion in on-trade - Finlandia #lessordinary monday @ Interbelic
13:00 - 14:00, PANEL 3 | ONLINE CONTESTS
- Adrian Alexandrescu (Managing Partner, Interactions): Emotions and Numbers: Storytelling and microtargeting
- Ilinca Nițu (Account Director, Starcom MediaVest Group) + Radu Acsinia (Social Media Specialist, Samsung Romania): Consumer Centric Promotion at Samsung
- Dragoș Ometiță (Group Creative Director, Centrade): We’re talking to people, not numbers
14:30 - 15:45, PANEL 4 | COMMUNICATION
- Irina Becher (Creative Director & Business Development P&G, Leo Burnett Group):
Promoțiile ca pretext pentru construirea universului de brand
- Alex Zamfir (Conducator intreprindere prestari servicii publicitare, Funvertising): Promoții & CSR
- Dan Balotescu (Managing Partner, Media Investment, The Group): Eficiența canalelor de promovare
- Marilena Barliga (Senior Marketing Manager, Provident Financial) + Valentin Suciu (Creative Partner, Jazz):
Cum să adaugi componenta de branding unei promoții. Case Study: Provident și providentiștii.
16:00 - 17:30 | WORKSHOP 1
- Adrian Alexandrescu (Managing Partner, Interactions): Promoții de poveste – Hands-on workshop pe un brief de promoție
Sunt două laturi care fac o promoție să fie de succes: latura emoțională (povestea din spate) și cea rațională (segmentări, targetări). La workshop aprofundăm ambele puncte, reluând și aplicând principiile din prezentarea lui Adrian din conferință pe un caz concret.
vezi detalii
ZIUA II, 19 MARTIE
10:00 - 11:00, PANEL 5 | [DEBATE] RETAILERS
- Lucia Ciucă (Marketing Director, eMag): Promotions and shopping events
- Ștefan Iarca (Country Head, POSSIBLE): Case Study: My Little Tesco - Hungary
- Alen Teodorov (Marketing Director Elefant.ro): Effective promotional activites on Elefant.ro
- Teodora Juravle (Manager Comunicare Marketing, Carrefour): Effective in-store promotional activites
11:15 - 12:15, PANEL 6 | [DEBATE] ENTREPRENEURIAL BRANDS
- Dragoș Petrescu (CEO, City Grill Restaurants)
Marius Dosinescu (CEO & Founder, FlorideLux.ro)
- Marius Tudosiei (Owner, Bacania Veche - The Charity Shop)
- Mihai Pătrașcu (CEO, evoMAG)
12:30 - 13:45, PANEL 7 | CORPORATE BRANDS
- Ștefan Teodorescu (Group Brand Director, Ursus Breweries Romania): Rolul promoțiilor în strategia de brand
- Ana Burloiu (Brand Manager, Bucegi si Sadu): Case study: Strange semne de recunostina si implineste o dorinta
- Catrinel Nicolăescu (Customer Marketing Manager Romania & Bulgaria, SCA Hygene Prod) + Marian Dumitrescu (Managing Partner, Fieldstar): Case Study: Zewa Aqua Tube launch
- Raluca Velcu (Senior Brand Manager Coffee, Mondelez): Case Study: Jacobs 3 in 1- Angajam pasionați de relaxare
14:00 – 15:15, PANEL 8 | [IDEA PITCH] BEST PRIZE FOR A PROMOTION
- Oana Candescu (Qualitative Research Manager, Unlock Research): Introducere in tema: Promotiile Viitorului
- Marius Roșu (Creative Partner, GAV)
- Adrian Preda (Creative Director, Friends\TBWA)
- Liviu Țurcanu (Creative Director, Mercury360)
- Eugen Suman (Creative Director, Kubis Interactive)
- Vasile Alboiu (Creative Director, SENIORHYPER)
15.30 – 17.00 | WORKSHOP 2
- Adrian Pavelescu (Managing Director, Outbox): Promoții în FMGC
Integrarea online-ului si offline-ului inca din faza de idee