Devino partener
Toate pachetele de sponsorizare pot fi adaptate în funcție de cerințele specifice ale fiecărui partener, printr-o solicitare trimisă pe adresa [email protected].
Brand Partner
Asocierea brandului cu evenimentul aduce activare a platformei de comunicare:
- activare creativă la locație: în sală, pe holuri, în prezentări și pauze
- acces la decidenții prezenți facilitat de organizatori, la eveniment
- materiale în kit-ul de participare
- prezentare trimisă după eveniment
- promovare prin campania media (bannere, newslettere, Facebook)
- prezentare în dosarele editoriale realizate despre tema evenimentului
- descriere pe site-ul evenimentului a produselor / serviciilor / comunicării
- acces: 3 x full pass la eveniment
- extra: 1 advertorial pe IQads / SMARK
Case study: Discovery Networks: Men Specialist la Marketing for Men 2013, unde a prezentat în premieră locală studiul Species: The Changing Face of Men.
Agency Partner
Asocierea agenției cu evenimentul oferă endorsement ca furnizor de know-how:
- demonstrație creativă la locație în sală, pe holuri, în prezentări și pauze
- acces la decidenții prezenți facilitat de organizatori, la eveniment
- materiale în kit-ul de participare
- prezentare trimisă după eveniment
- promovare prin campania media (bannere, newslettere, Facebook)
- prezentare în dosarele editoriale realizate despre tema evenimentului
- descriere pe site-ul evenimentului a soluțiilor oferite de agenție
- acces: 3 x full pass la eveniment
- extra: 1 advertorial pe IQads / SMARK
Case study: STARCOM: Know-how Partner al Marketing Research Conference 2013, ca demonstrație a poziționării agenției: “The Human Experience Company”.
BTL Partner
Asocierea agenției de BTL aduce reputație față de clienți și agenții:
- demonstrație de soluții la locație: în sală, pe holuri, în prezentări și pauze
- acces la decidenții prezenți facilitat de organizatori, la eveniment
- materiale în kit-ul de participare
- prezentare trimisă după eveniment
- promovare prin campania media (bannere, newslettere, Facebook)
- prezentare în dosarele editoriale realizate despre tema evenimentului
- descriere pe site-ul evenimentului a produselor și serviciilor oferite
- acces: 3 x full pass la eveniment
- extra: 1 advertorial pe IQads / SMARK
Case study: PIN Group, partener de soluții la Marketing for Men 2013 unde a demonstrat versatilitatea soluțiilor de autocolante prin mesaje personalizate.
Workshop Partner
Construirea unui workshop oferă demonstrarea expertizei pe temă:
- interacțiune one-to-one cu participanții la workshop, în eveniment
- promovare prin campania media (bannere, newslettere, Facebook)
- prezentare în dosarele editoriale realizate despre tema evenimentului
- descriere pe site-ul evenimentului a soluțiilor oferite de partener
Case study: Spoon Media ca strateg al datelor la Brands & Communities 2014 a trainuit marketerii și publicitarii despre potențialul wearable devices în marcomm.
Networking Partner
Crearea unor evenimente conexe oferă servicii personalizate profesioniștilor.
- interacțiune one-to-one cu participanții, în afara evenimentului
- promovare prin campania media (bannere, newslettere, Facebook)
- prezentare în dosarele editoriale realizate despre tema evenimentului
- descriere pe site-ul evenimentului a soluțiilor oferite de partener
Case study: Ascendis a fost trainer pentru Brands & Communities 2014 printr-un seminar de public speaking susținut pentru vorbitorii de la eveniment.
Food & Drink Partner
Activarea pauzelor evenimentului oferă trial premium pentru participanți.
- transformă interacțiunea participanților, în pauzele evenimentului
- promovare prin campania media (bannere, newslettere, Facebook)
- prezentare în dosarele editoriale realizate despre tema evenimentului
- descriere pe site-ul evenimentului a soluțiilor oferite de partener
Case study: Privileg Catering va transforma pauzele Marketing Research Conference 2014 într-un show culinar inedit.