Devino partener

Toate pachetele de sponsorizare pot fi adaptate în funcție de cerințele specifice ale fiecărui partener, printr-o solicitare trimisă pe adresa [email protected].

Brand Partner

Asocierea brandului cu evenimentul aduce activare a platformei de comunicare:

Case study: Discovery Networks: Men Specialist la Marketing for Men 2013, unde a prezentat în premieră locală studiul Species: The Changing Face of Men.

Agency Partner

Asocierea agenției cu evenimentul oferă endorsement ca furnizor de know-how:

Case study: STARCOM: Know-how Partner al Marketing Research Conference 2013, ca demonstrație a poziționării agenției: “The Human Experience Company”.

BTL Partner

Asocierea agenției de BTL aduce reputație față de clienți și agenții:

Case study: PIN Group, partener de soluții la Marketing for Men 2013 unde a demonstrat versatilitatea soluțiilor de autocolante prin mesaje personalizate.

Workshop Partner

Construirea unui workshop oferă demonstrarea expertizei pe temă:

Case study: Spoon Media ca strateg al datelor la Brands & Communities 2014 a trainuit marketerii și publicitarii despre potențialul wearable devices în marcomm.

Networking Partner

Crearea unor evenimente conexe oferă servicii personalizate profesioniștilor.

Case study: Ascendis a fost trainer pentru Brands & Communities 2014 printr-un seminar de public speaking susținut pentru vorbitorii de la eveniment.

Food & Drink Partner

Activarea pauzelor evenimentului oferă trial premium pentru participanți.

Case study: Privileg Catering va transforma pauzele Marketing Research Conference 2014 într-un show culinar inedit.

Spice of your event:

Parteneri: