Eveniment cu tradiție în industria de marcomm din România, Marketing Research Conference 2014 acoperă tema “Connected Consumer Insights” și promite să scoată la lumină noua față a consumatorului conectat. 

Conferința și workshop-ul se adresează atât agențiilor de research care doresc să fie la curent cu noile direcții ale pieței locale, cât și profesioniștilor din industria comunicării, care folosesc aceste tool-uri pentru optimizarea creațiilor, dar și marketerilor care vor pune în aplicare know-how-ul relevant pentru rezolvarea problemelor de business.

p

09:30 - 10:00Înregistrarea participanților

C

10:00 - 11:00Debate: Research - To be or not to be

Află care sunt nevoile clienților și dacă agențiile de research au reușit să se adapteze, când este nevoie de research și când poate fi înlocuit de metodele creative utilizate de agențiile de advertising.

Miruna Antonescu

Senior Creative Planner
The Geeks

.

Miruna Antonescu Senior Creative Planner, The Geeks

Alexandru Dincovici

Senior Qualitative Researcher
Brennan Research & Consultants

.

Alexandru Dincovici Senior Qualitative Researcher, Brennan Research & Consultants

Specialist in cercetare calitativa, Alex a facut recent tranzitia de la lumea academica la cercetarea de piata. Licentiat în sociologie (SNSPA) si stiinte politice (Universitatea Bucuresti), a continuat cu un masterat in antropologie si dezvoltare comunitara la SNSPA si a terminat recent doctoratul la aceeasi institutie, in sociologie pe hartie, dar in antropologie in spirit. Din 2012, pe langa activitatea academica, se ocupa de cercetarea calitativa la Brennan Research & Consultants, iar din 2013 este implicat in platforma Youth Monitor.

Mihail Neculai

Insights & Innovation Manager
PepsiCo Romania

.

Mihail Neculai Insights & Innovation Manager, PepsiCo Romania

p

11:00 - 11:15Pauză de cafea

C

11:15 - 13:00Next generation research

Miriam Moroianu

Qualitative Research Manager Consumer Insights
Nielsen Romania

Emotions Lead, Intelligence Follows: Neuro Insights

Miriam Moroianu Qualitative Research Manager Consumer Insights, Nielsen Romania

Cu o experiență de peste 8 ani în cercetare calitativă, atât pe studii de consumator cât și business to business, Miriam continuă să aplice noi și specializate metode de abordare calitativă pentru a ajunge la rezultate acționabile pentru clienții finali (metodologia Delta Qual, proprietara Nielsen, etnografii, workshop-uri etc.). În noile abordări se bazează atât pe experiența de peste 5 ani în cadrul multinaționalei Nielsen cât și pe continuarea studiilor socio-umane.

Catalina Laschon

Consumer Insights Director Romania, Bulgaria and Adriatics
Nielsen Romania

Emotions Lead, Intelligence Follows: Neuro Insights

Catalina Laschon Consumer Insights Director Romania, Bulgaria and Adriatics, Nielsen Romania

Are un master in stiintele comunicarii la Universiteit van Amsterdam, iar in prezent urmeaza un curs intensiv de coaching la Noble Manhattan Coaching Ltd. Dupa cativa ani de comunicare si relatii publice, precum si activitati non-profit, in Romania, Germania si Olanda, Catalina s-a alaturat, in 2006, echipei de studii consumatori Nielsen Romania. De atunci, a acumulat experienta atat in cercetarea de consumator, cat si in cercetarea de tip shopper, in domenii precum: FMCG, retail, domeniul financiar-bancar si telecom.

Georgiana Manea

Senior Client Service
ISRA Center

Advertising Testing 2.5 cu TOBII X2-60 Portable Eye Tracking System "in action"

Georgiana Manea Senior Client Service, ISRA Center

Georgiana Manea lucreaza in market research de peste 7 ani si este de formare sociolog. De-a lungul timpului, a obtinut o experienta valoroasa pe diverse piete, avand un focus special pentru studiile de intelegere a cumparatorului si fiind implicata in aplicarea studiilor de tip neuromarketing.

Mihaela Uriciuc

Senior Client Service
ISRA Center

Advertising Testing 2.5 cu TOBII X2-60 Portable Eye Tracking System "in action"

Mihaela Uriciuc Senior Client Service, ISRA Center

Mihaela Uriciuc are o experinta in cercetare de piata de peste 7 ani. Experienta sa in cadrul cercetarii de piata s-a imbogatit de-a lungul timpului lucrand pe o plaja larga de proiecte, calitative si cantitative (conjoint, pozitionare, usage & attitudes, branding, etc.), pe piete variate (FMCG, telecomunicatii, farma, media).

Paul Acatrini

Research Manager
Cult Market Research

Digital natives

Paul Acatrini Research Manager, Cult Market Research

p

13:00 - 13:45Pauză de prânz

C

13:45 - 15:15Digital research case studies for SMEs

Research-ul nu e dedicat companiilor mari. Dacă reprezinţi un IMM, vino să gasesti surse de inspiraţie pentru cunoaşterea consumatorului tău, adaptate bugetului companiei tale.

Zoe Pascale

Quantitative Research Director
STRATEGIS RESEARCH & BUSINESS CONSULTING

Facebook page audit – Luxury Gifts

Zoe Pascale Quantitative Research Director, STRATEGIS RESEARCH & BUSINESS CONSULTING

Cristian Ignat

Pay Per Click Manager
2Parale

Pasi concreti de crestere a unui B2B prin Pay Per Click

Cristian Ignat Pay Per Click Manager, 2Parale

Cu o experienta de peste 7 ani in marketingul online, este singurul absolvent din Romania al masterului Pay Per Click de la Market Motive si contribuie activ la popularizarea domeniului pe piata romaneasca, fiind printre primii traineri din Romania certificati in Google AdWords. Este recunoscut pentru prezentarile aplicate sustinute la evenimente de top, atat din Romania, cat si internationate. Impreuna cu echipa sa dezvolta strategii si administreaza conturi precum Arabesque, Credit Europe Bank, Provident si Miniprix. 

Doina Vîlceanu

Chief Marketing Officer
ContentSpeed

Problem solving techniques for SMEs

Doina Vîlceanu Chief Marketing Officer, ContentSpeed

Marius Lăzărescu

General Manager
Today's

Personalizarea experienței utilizatorilor

Marius Lăzărescu General Manager, Today's

Radu Vrabie

CRO Alchemist
Marketizator

Nu achizitiona trafic

Radu Vrabie CRO Alchemist, Marketizator

PARTICIPĂ

W

15:30 - 17:30Workshop | Mobile Research

Grupul Millward Brown a fost Mobile Researcher of the Year in 2013. Având la bază know-how-ul grupului, dar și experiența implimentării locale, Dora Tita și Cecilia CSIKI vor prezenta:

- primul studiu realizat pe mobile împreună cu Vodafone;

- un studiu de caz realizat împreună cu Google tot pe mobile;

- key learnings pentru advertising și online commerce pe smartphone. 

În plus, participanții la workshop vor lua parte la un studiu live pe smartphone cu script și chestionar, iar raportul și interpretarea datelor vor fi realizate în timp real

Dora Tița

Client Service
Millward Brown

.

Cecilia Csiki

Client Service
Millward Brown

.

PARTICIPĂ

p

09:30 - 10:00Înregistrarea participanților

C

10:00 - 11:30Know your consumer

Află mai multe despre comportamentul consumatorului aflat în faţa televizorului, modul în care el interacţionează în paralel cu alte device-uri şi află răspunsul la întrebarea: Cum funcţionează abordarea multicanal?

Alexandra Iavorschi

Managing Director
Starcom MediaVest

Connected consumer din mediul rural

Alexandra Iavorschi Managing Director, Starcom MediaVest

Alexandra a absolvit facultatea de limbi şi literaturi străine în 2001, iar în 2004 şi-a început cariera în media, pe contul P&G, în cadrul Starcom MediaVest Group. După circa un an, a devenit Account Manager pentru acelaşi client, iar după un alt an şi jumătate a preluat poziţia de Account Director, coordonând integral contul P&G pentru România, dar şi pentru alte 7 ţări din regiune. Ulterior a preluat şi contul Kraft, un alt client semnificativ al agenţiei. Din 2012, este Managing Director Starcom MediaVest România.

Andreea Coca

Digital Market Intelligence Consultant
GfK Romania

O poveste despre profile și abordări digitale pentru consumatori, marketeri și cercetători

Andreea Coca Digital Market Intelligence Consultant, GfK Romania

Pasiunea pentru Sociologie si-a gasit-o interpretand desenele animate Disney in timpul facultatii, si a continuat-o absolvind un master in Sociologie si Cercetare Statistica la Universitatea din Utrecht, Olanda. Apoi, in urmatorii 3 ani a abandonat lumea ‘cifrelor’ pentru cea a ‘de ce-urilor’ din spatele lor si a facut parte din echipa de cercetare calitativa a GfK, coordonand in special proiectele desfasurate prin metodologii digitale. In prezent, e responsabila de dezvoltare si consultanta pe toate proiectele digital ale GfK. 

Dragoș Gurăroșie

Cofounder
Pampam

Case Study second screen: PamPam

Dragoș Gurăroșie Cofounder, Pampam

p

11:30 - 11:45Pauză de cafea

C

11:45 - 13:00Advertising optimization: Programmatic marketing & programmatic buying

Este sau nu eficient advertisingul livrat noului consumator conectat? Cum pot fi optimizate bugetele de comunicare, targetând mai eficient utilizatorul? Care sunt beneficiile oferite de programmatic buying şi cum poţi profita de ele? - Află răspunsul la Marketing Research Conference 2014.

Liliana Tincu

Client Service Coordinator
Millward Brown

Cross Media Effectiveness Case Study

Liliana Tincu Client Service Coordinator, Millward Brown

Cristina Iordache

Senior Business Developer
Millward Brown

Cross Media Effectiveness Case Study

Cristina Iordache Senior Business Developer, Millward Brown

Alex Visa

Interaction Director
GroupM

Programmatic Buying

Alex Visa Interaction Director, GroupM

p

13:00 - 13:45Pauză de prânz

C

13:45 - 14:45Best Practice: Research tools for big brands

Este sau nu eficient advertisingul livrat noului consumator conectat? Cum pot fi optimizate bugetele de comunicare, targetând mai eficient utilizatorul? Care sunt beneficiile oferite de programmatic buying şi cum poţi profita de ele? - Află răspunsul la Marketing Research Conference 2014.

Dana Dobrescu

Communication Manager
Unilever South Central Europe

Research-ul ca un experiment social si un tool de PR

Dana Dobrescu Communication Manager, Unilever South Central Europe

Dana Nae Popa

Realistic Managing Partner & Business Developer
pastel

O imagine de ansamblu asupra schimbărilor din piața de advertising din Romania

Dana Nae Popa Realistic Managing Partner & Business Developer, pastel

Cu studii în marketing și specializări ulterioare în zona de finanțe și management, Dana asigură dezvoltarea armonioasă și sustenabilă a agenției. Manageriază relațiile cu partenerii strategici ai companiei și setează permanent capacitatea agenției de a se adapta la un context de piață tot mai complex.

Aria sa de expertiză specifică este aceea de descoperire și expandare a oportunităților strategice de business. 

Cristina Crăciun

Head of Qualitative Research
Ipsos Research Romania

O imagine de ansamblu asupra schimbărilor din piața de advertising din Romania

Cristina Crăciun Head of Qualitative Research, Ipsos Research Romania

Cristina a intrat în cercetarea calitativă de piață n anul 2005. Pregatirea sa în Sociologie și Semiotică i-au oferit un fundament puternic pentru înțelegerea culturii consumatorilor din piețe diferite. A coordonat numeroase studii internaționale, lucrând atât în agenție, cât și de partea clientului, în Romania și Peninsula Iberică. 

PARTICIPĂ

Spice of your event:

Parteneri: