Eveniment cu tradiție în industria de marcomm din România, Marketing Research Conference 2014 acoperă tema “Connected Consumer Insights” și promite să scoată la lumină noua față a consumatorului conectat.
Conferința și workshop-ul se adresează atât agențiilor de research care doresc să fie la curent cu noile direcții ale pieței locale, cât și profesioniștilor din industria comunicării, care folosesc aceste tool-uri pentru optimizarea creațiilor, dar și marketerilor care vor pune în aplicare know-how-ul relevant pentru rezolvarea problemelor de business.
Află care sunt nevoile clienților și dacă agențiile de research au reușit să se adapteze, când este nevoie de research și când poate fi înlocuit de metodele creative utilizate de agențiile de advertising.
Specialist in cercetare calitativa, Alex a facut recent tranzitia de la lumea academica la cercetarea de piata. Licentiat în sociologie (SNSPA) si stiinte politice (Universitatea Bucuresti), a continuat cu un masterat in antropologie si dezvoltare comunitara la SNSPA si a terminat recent doctoratul la aceeasi institutie, in sociologie pe hartie, dar in antropologie in spirit. Din 2012, pe langa activitatea academica, se ocupa de cercetarea calitativa la Brennan Research & Consultants, iar din 2013 este implicat in platforma Youth Monitor.
Cu o experiență de peste 8 ani în cercetare calitativă, atât pe studii de consumator cât și business to business, Miriam continuă să aplice noi și specializate metode de abordare calitativă pentru a ajunge la rezultate acționabile pentru clienții finali (metodologia Delta Qual, proprietara Nielsen, etnografii, workshop-uri etc.). În noile abordări se bazează atât pe experiența de peste 5 ani în cadrul multinaționalei Nielsen cât și pe continuarea studiilor socio-umane.
Are un master in stiintele comunicarii la Universiteit van Amsterdam, iar in prezent urmeaza un curs intensiv de coaching la Noble Manhattan Coaching Ltd. Dupa cativa ani de comunicare si relatii publice, precum si activitati non-profit, in Romania, Germania si Olanda, Catalina s-a alaturat, in 2006, echipei de studii consumatori Nielsen Romania. De atunci, a acumulat experienta atat in cercetarea de consumator, cat si in cercetarea de tip shopper, in domenii precum: FMCG, retail, domeniul financiar-bancar si telecom.
Georgiana Manea lucreaza in market research de peste 7 ani si este de formare sociolog. De-a lungul timpului, a obtinut o experienta valoroasa pe diverse piete, avand un focus special pentru studiile de intelegere a cumparatorului si fiind implicata in aplicarea studiilor de tip neuromarketing.
Mihaela Uriciuc are o experinta in cercetare de piata de peste 7 ani. Experienta sa in cadrul cercetarii de piata s-a imbogatit de-a lungul timpului lucrand pe o plaja larga de proiecte, calitative si cantitative (conjoint, pozitionare, usage & attitudes, branding, etc.), pe piete variate (FMCG, telecomunicatii, farma, media).
Research-ul nu e dedicat companiilor mari. Dacă reprezinţi un IMM, vino să gasesti surse de inspiraţie pentru cunoaşterea consumatorului tău, adaptate bugetului companiei tale.
Cu o experienta de peste 7 ani in marketingul online, este singurul absolvent din Romania al masterului Pay Per Click de la Market Motive si contribuie activ la popularizarea domeniului pe piata romaneasca, fiind printre primii traineri din Romania certificati in Google AdWords. Este recunoscut pentru prezentarile aplicate sustinute la evenimente de top, atat din Romania, cat si internationate. Impreuna cu echipa sa dezvolta strategii si administreaza conturi precum Arabesque, Credit Europe Bank, Provident si Miniprix.
Grupul Millward Brown a fost Mobile Researcher of the Year in 2013. Având la bază know-how-ul grupului, dar și experiența implimentării locale, Dora Tita și Cecilia CSIKI vor prezenta:
- primul studiu realizat pe mobile împreună cu Vodafone;
- un studiu de caz realizat împreună cu Google tot pe mobile;
- key learnings pentru advertising și online commerce pe smartphone.
În plus, participanții la workshop vor lua parte la un studiu live pe smartphone cu script și chestionar, iar raportul și interpretarea datelor vor fi realizate în timp real.
Află mai multe despre comportamentul consumatorului aflat în faţa televizorului, modul în care el interacţionează în paralel cu alte device-uri şi află răspunsul la întrebarea: Cum funcţionează abordarea multicanal?
Alexandra a absolvit facultatea de limbi şi literaturi străine în 2001, iar în 2004 şi-a început cariera în media, pe contul P&G, în cadrul Starcom MediaVest Group. După circa un an, a devenit Account Manager pentru acelaşi client, iar după un alt an şi jumătate a preluat poziţia de Account Director, coordonând integral contul P&G pentru România, dar şi pentru alte 7 ţări din regiune. Ulterior a preluat şi contul Kraft, un alt client semnificativ al agenţiei. Din 2012, este Managing Director Starcom MediaVest România.
Pasiunea pentru Sociologie si-a gasit-o interpretand desenele animate Disney in timpul facultatii, si a continuat-o absolvind un master in Sociologie si Cercetare Statistica la Universitatea din Utrecht, Olanda. Apoi, in urmatorii 3 ani a abandonat lumea ‘cifrelor’ pentru cea a ‘de ce-urilor’ din spatele lor si a facut parte din echipa de cercetare calitativa a GfK, coordonand in special proiectele desfasurate prin metodologii digitale. In prezent, e responsabila de dezvoltare si consultanta pe toate proiectele digital ale GfK.
Este sau nu eficient advertisingul livrat noului consumator conectat? Cum pot fi optimizate bugetele de comunicare, targetând mai eficient utilizatorul? Care sunt beneficiile oferite de programmatic buying şi cum poţi profita de ele? - Află răspunsul la Marketing Research Conference 2014.
Este sau nu eficient advertisingul livrat noului consumator conectat? Cum pot fi optimizate bugetele de comunicare, targetând mai eficient utilizatorul? Care sunt beneficiile oferite de programmatic buying şi cum poţi profita de ele? - Află răspunsul la Marketing Research Conference 2014.
Cu studii în marketing și specializări ulterioare în zona de finanțe și management, Dana asigură dezvoltarea armonioasă și sustenabilă a agenției. Manageriază relațiile cu partenerii strategici ai companiei și setează permanent capacitatea agenției de a se adapta la un context de piață tot mai complex.
Aria sa de expertiză specifică este aceea de descoperire și expandare a oportunităților strategice de business.
Cristina a intrat în cercetarea calitativă de piață n anul 2005. Pregatirea sa în Sociologie și Semiotică i-au oferit un fundament puternic pentru înțelegerea culturii consumatorilor din piețe diferite. A coordonat numeroase studii internaționale, lucrând atât în agenție, cât și de partea clientului, în Romania și Peninsula Iberică.