Tinerii din România şi din toată lumea sunt de cele mai multe ori blamați. Au fost acuzați în repetate rânduri că ar fi hipsteri, pierde-vară, iresponsabili sau inculți. Ruptura dintre generații a existat dintotdeauna, dar apariția internetului a marcat și mai mult felul în care tinerii de azi percep lumea și, ca urmare, felul în care aleg să trăiască.

Pentru a înțelege mai bine care sunt caracteristicile tinerilor din generația Y, SMARK KnowHow organizează a treia ediție a conferinței Romanian Youth Focus, singurul eveniment din România dedicat înțelegerii profilului tinerilor din această generație.

Cum pot fi brandurile relevante pentru cel mai în schimbare și cel mai cinic grup de consumatori - află la Romanian Youth Focus 2014.

p

09:00 - 10:00Înregistrare Participanţi

C

10:00 - 11:30Context General: Be their age!

Alexandru Dincovici

Senior Qualitative Researcher
Brennan Research & Consultants

Cadourile preferate de tineri - Tips for brand managers

Alexandru Dincovici Senior Qualitative Researcher, Brennan Research & Consultants

Specialist in cercetare calitativa, Alex a facut recent tranzitia de la lumea academica la cercetarea de piata. Licentiat în sociologie (SNSPA) si stiinte politice (Universitatea Bucuresti), a continuat cu un masterat in antropologie si dezvoltare comunitara la SNSPA si a terminat recent doctoratul la aceeasi institutie, in sociologie pe hartie, dar in antropologie in spirit. Din 2012, pe langa activitatea academica, se ocupa de cercetarea calitativa la Brennan Research & Consultants, iar din 2013 este implicat in platforma Youth Monitor.

Dragoş Iliescu

Prof. dr.
Departamentul de Psihologie, Universitatea Bucureşti

Janus-face: Tinerii şi "The new youth"

Dragoş Iliescu Prof. dr., Departamentul de Psihologie, Universitatea Bucureşti

Miriam Moroianu

Qualitative Research Manager Consumer Insights
Nielsen Romania

Senzorial sau functional? Care mai sunt ritualurile de ingrijire la tineri

Miriam Moroianu Qualitative Research Manager Consumer Insights, Nielsen Romania

Cu o experiență de peste 8 ani în cercetare calitativă, atât pe studii de consumator cât și business to business, Miriam continuă să aplice noi și specializate metode de abordare calitativă pentru a ajunge la rezultate acționabile pentru clienții finali (metodologia Delta Qual, proprietara Nielsen, etnografii, workshop-uri etc.). În noile abordări se bazează atât pe experiența de peste 5 ani în cadrul multinaționalei Nielsen cât și pe continuarea studiilor socio-umane.

Mirela Rădulescu

Consumer Research Executive
Nielsen Romania

Senzorial sau functional? Care mai sunt ritualurile de ingrijire la tineri

Mirela Rădulescu Consumer Research Executive, Nielsen Romania

Mirela has 3 years qualitative market research experience and 1 year experience in qualitative field coordinating, that brings a complete overview of the research’s framework. She is specialized in moderating special audiences (B2B, children) and diverse qualitative approaches as ethnographies, in home visits, in-depth interviews, dyad etc. She graduated her studies at the Academy of Economic Studies, with specialization in Management Marketing

Andra Ionescu

Content Writer la DespreJoburi.com și Marketing Specialist la Creative Coding

Despre joburi

Andra Ionescu Content Writer la DespreJoburi.com și Marketing Specialist la Creative Coding

Primul job l-a avut la 17 ani. Apoi au urmat al doilea, al treilea și al patrulea. A crezut că poate mai mult. A deschis Creative Coding împreună cu doi asociați la 21 de ani. A eșuat de multe ori. Dar până la urmă a găsit calea să demonstreze că se poate. De doi ani este pentru mii de tineri care îi citesc lunar blogul, acea tipă cu care discută Despre Joburi și Carieră. Pentru că lipsea din peisaj cineva care trece zilnic prin aceleași experiențe și care să-i înțeleagă pe bune. Andra este prietena Generației Y și vine direct din Generația Y. Are încredere că împreună vom reuși. Știe că nu suntem unici, dar încearcă să-i motiveze pe tinerii ca ea să devină mai buni în ceea ce fac.

p

11:30 - 11:45Pauză de cafea

C

11:45 - 13:15Best Practice: From scattered attention to their full attention

Bogdan Jianu

Whisky Brand Manager
Pernod Ricard

Ballantine's Academy - Whisky Expert

Bogdan Jianu Whisky Brand Manager, Pernod Ricard

Bogdan Obreja

Whisky Expert
Ballantine's Romania

Ballantine's Academy - Whisky Expert

Bogdan Obreja Whisky Expert, Ballantine's Romania

Costin Radu

Managing Partner
The Geeks

Case Study: PeMeserie.ro

Costin Radu Managing Partner, The Geeks

Avand peste 11 ani de experienta in comunicare, Costin este, din 2010, Managing Partner al agentiei de comunicare The Geeks, parte din grupul Leo Burnett.

Dan Petre

Managing Partner
D&D Research

Case Study: PeMeserie.ro

Dan Petre Managing Partner, D&D Research

Dan Petre este doctor în sociologie şi specialist în ştiinţele comunicării, conferenţiar universitar la Facultatea de Comunicare si Relaţii Publice din cadrul SNSPA, unde predă cursul de comunicare publicitară din 2000. Are 17 ani de experiență în marcomm, timp în care a participat la 576 proiecte de cercetare de marketing și advertising. Este partener și director al departamentului de studii calitative al companiei D&D Research.

Dana Pascu

Senior Strategic Planner
Publicis Romania

Comunicarea cu tinerii în cunoștință de cauză

Dana Pascu Senior Strategic Planner, Publicis Romania

Dana helps build relationships, solve problems & have fun.  Sometimes she touches people inappropriately with her ideas.

Elis Iaia

Senior Digital Planner
Publicis Romania

Comunicarea cu tinerii în cunoștință de cauză

Elis Iaia Senior Digital Planner, Publicis Romania

Elis is one of the veterans of the Romanian digital industry with an experience of over 13 years, during which she developed all the skills a digital project requires. She started from being a web designer, moved to being a user experience designer, a copywriter, an account manager and finally became a strategic planner, a role in which she plans to stay. 

p

13:15 - 13:45Pauză de prânz

C

13:45 - 15:00Inspiraţie

Matei Psatta

Head of Social Media & Strategic Planning
iLeo

O descâlcire a problemelor generației Millennials

Matei Psatta Head of Social Media & Strategic Planning, iLeo

In ciuda faptului că face parte din generația Millenials, Matei este unul dintre cei mai experimentați strategi din industria digitală. A coordonat campanii online și de social media pentru branduri precum GSK, Ursus, Bergenbier, Pepsi, HP, Samsung, Petrom, P&G, Henkel, BRD, Bill & Melinda Gates Foundation. De asemenea, Matei e activ în industria de start-up-uri, in calitate de co-fondator al aplicației The Pole Society, un serviciu de real-time advertising disponibil în România, Irlanda și Brazilia. Pe parcursul carierei, a câștigat premii și distincții în cadrul unor competiții precum European Digital Communication Awards, Effie, Sabre, ADC*RO, Romanian PR Awards și European Excellence Awards.

Ștefan Chirițescu

Strategy & Business Development Director
Ogilvy România

Old blood, new blood

Ștefan Chirițescu Strategy & Business Development Director, Ogilvy România

Sociolog. Fost HR. Fost Client. Fost Client Service. Actual Strategy & Business Development Director la Ogilvy România. Câştigător de Effie, un fel de profesor universitar. Pasionat de oameni.

Andrei Lăcatuş (Shurubel)

Noise Creator at UTV, Mind Tickler at 10Lucruri.ro

Content Generator

Andrei Lăcatuş (Shurubel) Noise Creator at UTV, Mind Tickler at 10Lucruri.ro

Valentin Suciu

Creative Partner Jazz
Jazz Communication

Poveşti pentru generaţia care nu crede în poveşti

Valentin Suciu Creative Partner Jazz, Jazz Communication

Valentin Suciu este un copywriter intrat spre sfarsitul secolului 20 in advertising cu gandul sa faca multa fotografie si film. Acum are 39 de ani, din care putin timp prin BBDO, putin prin Lintas, 5 ani in D'Arcy si 7 in Odyssey. In ultimii sapte ani a vizitat si s-a intors cu suveniruri (statuete, amulete si alte medalii) de la festivaluri precum Golden Drum, New York Festival, Cresta sau Effie. Jazz, agentia pe care a co-fondat-o in 2012 impreuna cu un grup de oameni talentati si ambitioasi, este o agentie full service care se exprima in toate mediile si care pretuieste autenticitatea si originalitatea.

p

15:00 - 15:15Pauză de cafea

PARTICIPĂ

W

15:15 - 17:00New media channels to reach and interact with today's youth

Claudia Chirilescu

Owner
Spoon Media

.

Cu 15 ani experienta in media, Claudia se declara un antreprenor innascut, pasionata de comunicare si design. Pe langa Spoon, agentia de media axata pe gandirea de solutii strategice, Claudia este partener la Intro, un magazin de design interior unde se regaseste adesea si in postura de client. Ultimul proiect in care Claudia s-a implicat este in zona de online, si cumuleaza experienta de comunicare, retail si marketing: hipshops.com - o platforma de promovare a magazinelor conceptuale din intreaga lume. 

Cristi Ursea

Digital Communication Manager
Spoon Media

.

A descoperit internetul în anul 2000 și de atunci îl consideră prietenul său cel mai bun, al doilea fiind iPhone-ul. Susținecă tehnologia i-a schimbat viața radical: se trezește cu rapoartele de monitorizare a somnului de la FitBit, își planifică cu strictețe regimul alimentar cu MyFitnessPal iar la sfârșitul zilei se laudă cu 10,000 de pași înregistrați de pedometru. În prezent, Cristi dezvoltă și monitorizează campanii digitale la Spoon și curatează magazine la hipshops.com.

Mihai Gurei

Web designer
Introdesign.ro si hipshops.com

.

Mihai Gurei este Managing Director la Intro, showroom de design contemporan. De profesie jurnalist, Mihai are 12 ani de experiență ca DJ de radio și de club sub numele de scenă DJ Mike. Pe lângă muzica electronică, este pasionat de design de produs, grafic și digital. Creează concepte grafice pentru comunicarea Intro, inclusiv magazinul online lansat recent. Se ocupă de implementarea vizuală a proiectul hipshops.com, unde se numară printre fondatori și are o altă preocupare foarte recentă: User Experience.

Alexandru-Vlad Băduţ

Partener
hipshops.com

.

Fitbit, Jawbone, Nike+, Wemo, iHealth le-a încercat pe toate. Alex a pus prima dată mâna pe un wearable pe vremea lui iPod nano și senzorul de pantofi de la Nike. Şi-a dat seama că viitorul e augmentat și că oamenii vor să devină mai buni și să trăiască mai sănătos cu ajutorul tehnologiei. Îndrăgostit de concepte de produs și atent la execuțiile altora, a dat experiența lui UP! pe simplitatea lui Fitbit. În restul timpului, Alex contribuie la dezvoltarea strategică a Grapefruit și colaborează cu colegii de la Hipshops la funcționalități noi pentru vizitarea magazinelor conceptuale.

PARTICIPĂ

promotionals by:

strategi ai datelor:

spice of your event:

spectacolul tehnic oferit de:

tailormade production:

Parteneri: