Cea de-a 6-a editie a Marketing Research & Trends va aduce in acelasi loc brand manageri, oameni de research si de comunicare, care vor pune pe masa discutiilor cele mai importante trenduri in piata, de la cercetarea de piata la comunicare si insight-uri despre consumatori.

p

09:00 - 09:30Înregistrare participanţi

C

09:30 - 11:15Trenduri în comportamentul consumatorului

Printre temele dezbătute:

  • Schimbări în comportamentul consumatorului şi trigger-ele care le-au determinat
  • Cele mai importante trenduri care se manifestă în comportamentul consumatorului
  • Consumul de media în contextul fragmentarii device-urilor de pe care poate fi accesată
  • Cum reacţionează brandurile la schimbările de obiceiuri şi comportament ale consumatorului

Partener de know-how: ISRA Center

Daniel Enescu

Chairman of the Board
Millward Brown România

Trei generatii si patru ecrane. Sau cum se complica comunicarea in epoca multiscreen

Daniel Enescu Chairman of the Board, Millward Brown România

Daniel Enescu este fondatorul Daedalus, lider local al cercetarii de marketing vandut in 2014 catre Millward Brown. Cu un ADN de antreprenor in serie, Daniel a mai fondat si Daedalus Online – firma de panele online care acopera 9 tari din regiune, precum si portalul auto VeziCatFace – prezent in acest moment in Romania si Germania. In prezent Daniel Enescu este presedintele MillwardBrown Romania si presedinte al asociatiei locale de cercetare a pietei si a opiniei publice – SORMA.  

Dan Petre

Managing Partner
D&D Research

.

Dan Petre Managing Partner, D&D Research

Dan Petre este doctor în sociologie şi specialist în ştiinţele comunicării, conferenţiar universitar la Facultatea de Comunicare si Relaţii Publice din cadrul SNSPA, unde predă cursul de comunicare publicitară din 2000. Are 17 ani de experiență în marcomm, timp în care a participat la 576 proiecte de cercetare de marketing și advertising. Este partener și director al departamentului de studii calitative al companiei D&D Research.

Maria Stefanescu

Senior Qualitative Researcher
Ipsos Research

.

Maria Stefanescu Senior Qualitative Researcher, Ipsos Research

Lucrez in domeniul cercetarii de piata din 2010. Am dobandit experienta atat in mediul companiilor mici locale, cat si multinationale, lucrand la Ipsos din 2012. Sunt acreditata ca moderator si analist Censydiam de catre institutul din Belgia. Am pus deja in practica cercetarea de tip motivational (Censydiam based) in mai multe sectoare precum: FMCG, telecom, clothing & apparel, banking, white goods. Am fost implicata in cercetari de: Inovatie, Portfolio arrangement, Cultural context, Product/ Package/ Communication assessment and development, Brand health etc.

Ștefan Chirițescu

Strategy & Business Development Director
Ogilvy România

Agentiile in epoca sharingului

Ștefan Chirițescu Strategy & Business Development Director, Ogilvy România

Sociolog. Fost HR. Fost Client. Fost Client Service. Actual Strategy & Business Development Director la Ogilvy România. Câştigător de Effie, un fel de profesor universitar. Pasionat de oameni.

Alice Mihai

Business Development Director
ISRA Center

.

Alice Mihai Business Development Director, ISRA Center

Iremediabil indragostita de marketing research de 15 ani. In prezent business developer la ISRA Center, cu focus pe consultanta, viziune si inspiratie. In tot acest timp implicata prin background-ul psihologic in focus group-uri, hot shop-uri, sesiuni de ideatie, 1to1s, in home visits, shopalong-uri, encounter sessions, immersion-uri, safari trip-uri, bulletin board-uri si alte interactiuni de tip consumator-researcher. Parte din echipa clientului prin fiecare proiect, cu accent pe insighting. 

Ioana Bobe

Senior Qualitative Researcher
ISRA Center

.

Ioana Bobe Senior Qualitative Researcher, ISRA Center

Cu start in sociologie si antropologie. In prezent, de 7 ani in cercetare de piata, cu o afectiune speciala pentru zona de etnografie si explorare. In cautare de modalitati de interconectare si inter-provocare intre oameni, abordari de cercetare, branduri si categorii pentru interpretari sensibile, care largesc perspectiva proiectelor de la tactic si strategic la uman. Cu experienta in coordonare de studii nationale si cross-countries, in conexiune cu o gama diversa de subiecte in FMCG si servicii.

p

11:15 - 11:30Pauză de cafea

C

11:30 - 13:15Trenduri în FMCG

Printre temele dezbătute:

  • Evoluţia comportamentului consumatorului în sectorul FMCG
  • Trenduri în piaţă
  • Cum influenţează tehnologia sectorul FMCG
  • Modul în care trendurile şi shift-urile de consum ar trebui integrate de branduri în comunicarea cu publicul ţintă.

Partener de know-how: Spoon

Cristina Miclea

Marketing Director
Albalact

.

Cristina Miclea Marketing Director, Albalact

Valentina Vesler

PR & Communication Manager
Valvis Holding

.

Valentina Vesler PR & Communication Manager, Valvis Holding

She started her career 15 years ago in Valvis Holding, participating in the development of well-known brands, such as Dorna and LaDorna. With a rich expertise in communication and public relations, Valentina manages all communication channels for new aspiring brands, such as AQUA Carpatica and Domeniile Samburesti. She in a constant search for innovation and challenges, knowing how to ideally  match communicative principles on specific characteristics of out of the box brands.

Maria Tudor

CEO
Zenith Romania

.

Maria Tudor CEO, Zenith Romania

Oana Matei

Senior Account Executive Retailer Services
AC Nielsen Romania

.

Oana Matei Senior Account Executive Retailer Services, AC Nielsen Romania

Claudia Chirilescu

Owner
Spoon Media

.

Claudia Chirilescu Owner, Spoon Media

Cu 15 ani experienta in media, Claudia se declara un antreprenor innascut, pasionata de comunicare si design. Pe langa Spoon, agentia de media axata pe gandirea de solutii strategice, Claudia este partener la Intro, un magazin de design interior unde se regaseste adesea si in postura de client. Ultimul proiect in care Claudia s-a implicat este in zona de online, si cumuleaza experienta de comunicare, retail si marketing: hipshops.com - o platforma de promovare a magazinelor conceptuale din intreaga lume. 

p

13:15 - 13:45Pauză de prânz

C

13:45 - 15:15Trenduri în Marcomm

Printre temele dezbătute: 

  • Ce influenţează comportamentul consumatorului şi mijloacele de comunicare cu el;
  • Modul în care tehnologia afectează canelele şi mesajele de comunicare cu publicul ţintă;
  • Trenduri în marketing şi comunicare abordate dintr-o perspectivă 360: Creativitate, branding, BTL, digital, etc.

Mihai Bârsan

Marketing VP
Ursus Breweries

Un destin implacabil? Factorul demografic

Mihai Bârsan Marketing VP, Ursus Breweries

Tatal lui Andrei Barsan, Marketing VP, Ursus Breweries, SABMiller, President, Romania Chapter, International Advertising Association

38 de ani, inginer, casatorit, copil. 15 ani de marketing, din care 10 in industria berii. De 3 ani conduce departamentul de marketing si strategie al Ursus Breweries, compania cu unul din cele mai frumoase, ofertante si premiate portofolii de branduri din Romania.

Bogdan Naumovici

Managing Partner
23 Communication Ideas

.

Bogdan Naumovici Managing Partner, 23 Communication Ideas

Bogdan Nițu

General Manager
Webstyler

.

Bogdan Nițu General Manager, Webstyler

La doar 22 ani, în anul 2000, a fondat agenția Webstyler, care acum este cea mai premiată agenție digitală din Romania si una dintre cele mai vechi de pe piață. De numele său se leagă în mod direct cele peste 50 de premii de creație și eficiență din palmaresul agenției. În 2010, Webstyler a fost numită Agenția Deceniului 2000-2010 în cadrul celui mai important festival local de comunicare digitală, Internetics. Speaker la evenimentele de profil, membru al juriului la festivaluri dedicate mediului digital, Bogdan a gândit prezența online pentru branduri precum Romtelecom, Coca-Cola, Nokia, Timisoreana, Altex, Kinder sau ING.

Claudiu Dobriță

Creative Director
FCB Bucharest

.

Claudiu Dobriță Creative Director, FCB Bucharest

PARTICIPĂ

p

09:00 - 09:30Înregistrare participanţi

C

09:30 - 11:00Trenduri în bunuri durabile şi servicii

Printre temele dezbătute:

  • Evoluţia comportamentului consumatorului;
  • Trenduri în sectorul bunurilor durabile şi al serviciilor: trenduri în piaţă, trenduri în comportamentul consumatorului, trenduri în tehnologie;
  • Best practices de integrare a trendurilor în strategia brandului.

Raluca Radu

Marketing & Sales Director
F64

.

Raluca Radu Marketing & Sales Director, F64

Iulia Carabas

Marketing Manager
Uber

.

Iulia Carabas Marketing Manager, Uber

Raluca Iacob

Head of Strategic Planning
Publicis Bucharest

.

Raluca Iacob Head of Strategic Planning, Publicis Bucharest

Raluca are 14 ani de experiență în publicitate și un portofoliu impresionant de clienți multinaționali și locali, printre care Nestlé, Heineken, Vodafone, Neumarkt, Aqua Carpatica, La Strada, Petrom, BCR, Dedeman, Pegas, Dona, Toortitzi. Are nominalizari la Cannes Lions și premii Golden Drum și Effie, printre care Grand Effie pentru Dedeman. A condus pitch-uri importante câștigate în cadrul agențiilor din România, dar și în agenția din Kazahstan unde a construit de la zero un întreg departament de Strategie. 

p

11:00 - 11:15Pauză de cafea

C

11:15 - 12:45Trenduri în retail

Printre temele dezbătute:

  • Evoluţia comportamentului consumatorului;
  • Trenduri în retail: trenduri în piaţă, trenduri în comportamentul consumatorului, strategii de marketing cross-channel;
  • Modul în care trendurile au fost si ar trebui integrate de branduri.

Ioan Simu

General Manager
Mercury Research

.

Ioan Simu General Manager, Mercury Research

Ioan Simu este din 2007 director general Mercury Research. Are o experienta de 18 ani in cercetarea de piata, completata de expertiza in publicitate si activitate academica. De-a lungul carierei a coordonat activitati de cercetare de piata de mare complexitate, pornind de la studii strategice la masurarea audientei, realizate pentru cele mai mari companii din Romania.

Dan Şendroiu

Strategy Director
Graffiti BBDO

.

Dan Şendroiu Strategy Director, Graffiti BBDO

Valentin Radu

CEO
Marketizator

.

Valentin Radu CEO, Marketizator

Valentin Radu este un antreprenor cu 12 ani de experienţă în marketing online şi tehnologie. El este CEO al Marketizator, prima platformă completă de optimizare a ratei de conversie, provenita din România, folosita de peste 4000 de site-uri si localizata in 8 tari. 

p

12:45 - 13:15Pauză de prânz

C

13:15 - 15:00Trenduri în tehnologie

Printre temele dezbătute:

  • Social media insights
  • Performance marketing
  • Internet of things
  • Real time advertising 
  • Mobile centric communication
  • Cross channel options

Dragoș Stanca

Managing Partner
ThinkDigital Romania

.

Dragoș Stanca Managing Partner, ThinkDigital Romania

Ștefan Iarca

Country Head
POSSIBLE

.

Ștefan Iarca Country Head, POSSIBLE

S-a alaturat companiei CarnationGroup in 2010 din pozitia de Account Manager, iar din 2012 ocupa pozitia de Country Manager pentru Romania. Dupa achizitia de catre WPP, Stefan Iarca a pastrat aceasta functie si coordoneaza in continuare business-ul local, dar detine si atributii importante in dezvoltarea celui regional. Din 2015 CarnationGroup part of POSSIBLE a definitivat procesul de rebranding, devening POSSIBLE. Stefan a lucrat pentru clienti locali precum: Accenture, Air France KLM, Carrefour, Delaco, MOL, Opel, Playboy, Reckit Benckiser, Sanofi Aventis, dar si pentru clienti regionali sau internationali precum: The Coca Cola Company, Beiersdorf, Mindshare, WWF. 

Cătălin Teniță

Managing Partner
TreeWorks - Zelist / Facebook Monitor

.

Cătălin Teniță Managing Partner, TreeWorks - Zelist / Facebook Monitor

Meșterește în online din 1999. În 2002 a înființat TreeWorks alături de doi prieteni buni - companie de web-development ce oferă atât servicii pentru clienți români și externi (predominant soluții de online publishing și comunități online), cât și produse proprii. Dintre acestea enumerăm Gustos.ro si TPU.ro, în zona comunităților, și Zelist/Zelist Monitor în zona monitorizării social media și a presei online. Pasiunea pentru analiza de date se concretizează mai nou și in 1424.ro - o antropologie culturală 2.0 a generației digitale.

Cosmin Năstasă

Performance Director
2Parale

.

Cosmin Năstasă Performance Director, 2Parale

Cristina Iacobescu

Social Media Insights Analyst - Worldwide
IBM

.Social Media Insights - A New Way to Do Market Research

Cristina Iacobescu Social Media Insights Analyst - Worldwide, IBM

At IBM Cristina supports the Marketing department by providing recommendations  for building strategies around B2B buyer roles, especially from the C-Suite level. Working with various stakeholders from worldwide and Europe, she specializes in projects that uncover insights from social media as a type of market research. Previously to joining IBM, Cristina led an Europe customer service team for a medical devices client of Wipro (Healthcare Industry) and an EMEA procurement for events team at Oracle (IT Industry).

David Chamak

Senior Manager, Social Insights Program
IBM USA

[Via Skype] Social Media Insights - A New Way to Do Market Research

David Chamak Senior Manager, Social Insights Program, IBM USA

Dave has been with IBM for 17 years and is currently a senior manager in IBM’s Market Development & Insights organization responsible for global market research and social media analytics. Dave built the team responsible for generating insight from social media including analyses used to shape IBM’s positioning, build positive brand perception, identify new opportunities from shifting market trends, and regularly monitor social conversation in support of IBM’s brand health and reputation. 

PARTICIPĂ

W

15:15 - 17:00WORKSHOP: Experience map research to drive digital performance

Workshop-ul va urmari trasaturile unor profile de cumparatori si consumatori in cadrul unei categorii, traseul parcurs pana la cumparare, cuantificand fiecare faza si actiune a acestui traseu pentru a echilibra eforturile de comunicare. Vei rezolva unu brief real pentru stabilirea strategiei de comunicare a unui model de smartphone in mediul digital (de la determinarea profilului de shopper adresat, la stabilirea punctelor de contact in care se va efectua comunicarea pentru a determina conversii).

Hai sa descoperim impreuna consumatorul si modul in care eforturile de comunicare pot fi eficientizate pentru o performanta buna in digital.

Partener de know-how: Starcom MediaVest Group

 

Rodica Mihalache

Head of Consumer & Business Insights
Starcom MediaVest Group

.

Zece ani de experiență în comunicare, ultimii 8 ani concentrându-se pe înțelegerea consumatorului și a impactului comunicării.  Din 2012 ocupă funcția de Head of Consumer & Business Insights în cadrul Starcom MediaVest România.

Diana Ionel

Head of SMG Performance
Starcom MediaVest Group

.

PARTICIPĂ

Creative food by:

spectacolul tehnic oferit de:

tiparituri creative:

solutions provider:

Parteneri: