
Femeile sunt implicate la nivel local și global în majoritatea deciziilor de cumpărare, chiar și atunci când produsele sau serviciile au ca utilizatori finali bărbații.
Află cele mai noi insight-uri despre femei și înțelege cum campania ta le poate influența decizia de cumpărare de acasă sau de la birou, până la raft.
Zece ani de experiență în comunicare, ultimii 8 ani concentrându-se pe înțelegerea consumatorului și a impactului comunicării. Din 2012 ocupă funcția de Head of Consumer & Business Insights în cadrul Starcom MediaVest România.
With 13 years experience in research, Lacrămioara Loghin is managing since 2008 the activity of Exact Cercetare & Consultanţă, company specialized in market research, opinion surveys and marketing consulting services.
Lacrămioara started her research career in radio, being now one of the most appreciated media research experts. She also occupies since 2012 the Presidency of the Radio Audience Association (ARA).
Cu 15 ani experienta in media, Claudia se declara un antreprenor innascut, pasionata de comunicare si design. Pe langa Spoon, agentia de media axata pe gandirea de solutii strategice, Claudia este partener la Intro, un magazin de design interior unde se regaseste adesea si in postura de client. Ultimul proiect in care Claudia s-a implicat este in zona de online, si cumuleaza experienta de comunicare, retail si marketing: hipshops.com - o platforma de promovare a magazinelor conceptuale din intreaga lume.
Denisa a transformat cei 3 ani de coordonare a campaniilor sociale ale companiei Avon Cosmetics in proiecte care schimba viața femeilor din Romania. In prezent ocupa functia de PR&Advertising Manager pentru Romania si Moldova.
Cu studii în marketing și specializări ulterioare în zona de finanțe și management, Dana asigură dezvoltarea armonioasă și sustenabilă a agenției. Manageriază relațiile cu partenerii strategici ai companiei și setează permanent capacitatea agenției de a se adapta la un context de piață tot mai complex.
Aria sa de expertiză specifică este aceea de descoperire și expandare a oportunităților strategice de business.
Cristina lucreaza de 4 ani in departamentul de strategie al Geometry Global Romania, unde se ocupa de conturile P&G, British American Tobacco, Tchibo, Visa, TUI Travel, Wrigley, Pernod Ricard. Este pasionata de artele decorative, detectivul Poirot si bijuteria de autor.
Diana Alexa a acumulat 12 ani de experiență în comunicare și advertising. Și-a petrecut primii doi ani în jurnalism, următorii patru în research și ultimii șase în publicitate, la Leo Burnett Group. Diana a acumulat experiență în categoriile Financial și Insurance, lucrând pe proiecte importante ale unor clienți precum Groupama, AXA, GE Money și BRD, Beverages (Bergenbier, Bucovina) și FMCG, gestionând conturile P&G pentru regiunea balcanică. În prezent, ocupă poziția de Brand Communication Director , Leo Burnett Group.
După absolvirea facultății, Irina Cărbunescu a petrecut șapte ani de partea clientului, întâi pe poziția de Marketing Coordinator și apoi Marketing Manager, urmând ca în 2011 să se alăture departamentului de strategie al Leo Burnett Group. Pe parcursul ultimilor ani, Irina și-a optimizat skill-urile analitice pe subdomenii precum critical thinking, human undestanding și insight research lucrând pentru clienți precum Sansung, AXA, P&G sau BRD. Printre distincțiile câștigate se numără două Gold Effies, un Silver Effie și trei Bronze Effies.
Cu o experienta de peste 7 ani in marketingul online, este singurul absolvent din Romania al masterului Pay Per Click de la Market Motive si contribuie activ la popularizarea domeniului pe piata romaneasca, fiind printre primii traineri din Romania certificati in Google AdWords. Este recunoscut pentru prezentarile aplicate sustinute la evenimente de top, atat din Romania, cat si internationate. Impreuna cu echipa sa dezvolta strategii si administreaza conturi precum Arabesque, Credit Europe Bank, Provident si Miniprix.
Andreea Strachină is what you’d call a data-driven Creative Director. Former Creative Strategist, she's running a unique creative department in the Romanian advertising landscape in which social media, publishing, copywriting, art direction, animation, data analysis & video skills align & enhance each other under a soul discipline called Communication Design.