Femeile sunt implicate la nivel local și global în majoritatea deciziilor de cumpărare, chiar și atunci când produsele sau serviciile au ca utilizatori finali bărbații.

Află cele mai noi insight-uri despre femei și înțelege cum campania ta le poate influența decizia de cumpărare de acasă sau de la birou, până la raft.

p

09:00 - 10:00Înregistrare Participanţi

C

10:00 - 11:30Context General: Women - From A to Z

Anca Nuţă

Identity & Communication Director
UniCredit Bank

.

Anca Nuţă Identity & Communication Director, UniCredit Bank

Doina Costache

Head of Branding
Google Romania

Studiu: Factorii care influenţează decizia de cumpărare pentru produsele de beauty

Doina Costache Head of Branding, Google Romania

Rodica Mihalache

Head of Consumer & Business Insights
Starcom MediaVest Group

Modern & Active Parents și Traditional Families

Rodica Mihalache Head of Consumer & Business Insights, Starcom MediaVest Group

Zece ani de experiență în comunicare, ultimii 8 ani concentrându-se pe înțelegerea consumatorului și a impactului comunicării.  Din 2012 ocupă funcția de Head of Consumer & Business Insights în cadrul Starcom MediaVest România.

Lăcrămioara Loghin

Managing Director
Exact Cercetare şi Consultanţă

Jurnal de adolescent: valori, obiective, stil de viata

Lăcrămioara Loghin Managing Director, Exact Cercetare şi Consultanţă

With 13 years experience in research, Lacrămioara Loghin is managing since 2008 the activity of Exact Cercetare & Consultanţă, company specialized in market research, opinion surveys and marketing consulting services.

Lacrămioara started her research career in radio, being now one of the most appreciated media research experts. She also occupies since 2012 the Presidency of the Radio Audience Association (ARA). 

p

11:30 - 11:45Pauză Cafea

C

11:45 - 13:15Best Practice: Femeile vin de pe Venus?

Anca Mitu

Executive Manager
Privileg Catering

Dragostea trece prin stomac

Anca Mitu Executive Manager, Privileg Catering

Ana-Maria Maier

Consumer Insights Leader
Nielsen Romania

Alphinity la feminin

Ana-Maria Maier Consumer Insights Leader, Nielsen Romania

Andreea-Maria Grigoraş

Researcher
Alpha Bank

Alphinity la feminin

Andreea-Maria Grigoraş Researcher, Alpha Bank

Claudia Chirilescu

Owner
Spoon Media

Doza zilnică de date naşte creativitate

Claudia Chirilescu Owner, Spoon Media

Cu 15 ani experienta in media, Claudia se declara un antreprenor innascut, pasionata de comunicare si design. Pe langa Spoon, agentia de media axata pe gandirea de solutii strategice, Claudia este partener la Intro, un magazin de design interior unde se regaseste adesea si in postura de client. Ultimul proiect in care Claudia s-a implicat este in zona de online, si cumuleaza experienta de comunicare, retail si marketing: hipshops.com - o platforma de promovare a magazinelor conceptuale din intreaga lume. 

Anca Secară

Brand Manager Peroni Nastro Azzurro & Redd's
URSUS Breweries

Best Practice: Redd's Mojito

Anca Secară Brand Manager Peroni Nastro Azzurro & Redd's, URSUS Breweries

Denisa Mihai

PR & Advertising Manager Romania & Moldova
AVON

Best Practice: Cum poţi reinventa o campanie de CSR cu un istoric de 12 ani

Denisa Mihai PR & Advertising Manager Romania & Moldova, AVON

Denisa a transformat cei 3 ani de coordonare a campaniilor sociale ale companiei Avon Cosmetics in proiecte care schimba viața femeilor din Romania. In prezent ocupa functia de PR&Advertising Manager pentru Romania si Moldova.

Dana Nae Popa

Realistic Managing Partner & Business Developer
pastel

Best Practice: Cum poţi reinventa o campanie de CSR cu un istoric de 12 ani

Dana Nae Popa Realistic Managing Partner & Business Developer, pastel

Cu studii în marketing și specializări ulterioare în zona de finanțe și management, Dana asigură dezvoltarea armonioasă și sustenabilă a agenției. Manageriază relațiile cu partenerii strategici ai companiei și setează permanent capacitatea agenției de a se adapta la un context de piață tot mai complex.

Aria sa de expertiză specifică este aceea de descoperire și expandare a oportunităților strategice de business. 

p

13:15 - 13:45Pauză de Prânz

C

13:45 - 15:15Inspiraţie

Cristina Ungureanu

Communications Planner
Geometry Global

.

Cristina Ungureanu Communications Planner, Geometry Global

Cristina lucreaza de 4 ani in departamentul de strategie al Geometry Global Romania, unde se ocupa de conturile P&G, British American Tobacco, Tchibo, Visa, TUI Travel, Wrigley, Pernod Ricard. Este pasionata de artele decorative, detectivul Poirot si bijuteria de autor. 

Romina Surugiu

Lector univ. dr.
Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării

Studii de caz: Criterii de discriminare a femeilor

Romina Surugiu Lector univ. dr., Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării

Diana Alexa

Brand Communication Director
Leo Burnett Group

Femeia reclamelor romanesti

Diana Alexa Brand Communication Director, Leo Burnett Group

Diana Alexa a acumulat 12 ani de experiență în comunicare și advertising. Și-a petrecut primii doi ani în jurnalism, următorii patru în research și ultimii șase în publicitate, la Leo Burnett Group. Diana a acumulat experiență în categoriile Financial și Insurance, lucrând pe proiecte importante ale unor clienți precum Groupama, AXA, GE Money și BRD, Beverages (Bergenbier, Bucovina) și FMCG, gestionând conturile P&G pentru regiunea balcanică. În prezent, ocupă poziția de Brand Communication Director , Leo Burnett Group.

Irina Cărbunescu

Senior Strategic Planner
Leo Burnett Group

Femeia reclamelor romanesti

Irina Cărbunescu Senior Strategic Planner, Leo Burnett Group

După absolvirea facultății, Irina Cărbunescu a petrecut șapte ani de partea clientului, întâi pe poziția de Marketing Coordinator și apoi Marketing Manager, urmând ca în 2011 să se alăture departamentului de strategie al Leo Burnett Group. Pe parcursul ultimilor ani, Irina și-a optimizat skill-urile analitice pe subdomenii precum critical thinking, human undestanding și insight research lucrând pentru clienți precum Sansung, AXA, P&G sau BRD. Printre distincțiile câștigate se numără două Gold Effies, un Silver Effie și trei Bronze Effies. 

Cristian Ignat

Pay Per Click Manager
2Parale

Cum să vinzi pe Venus? Google ştie

Cristian Ignat Pay Per Click Manager, 2Parale

Cu o experienta de peste 7 ani in marketingul online, este singurul absolvent din Romania al masterului Pay Per Click de la Market Motive si contribuie activ la popularizarea domeniului pe piata romaneasca, fiind printre primii traineri din Romania certificati in Google AdWords. Este recunoscut pentru prezentarile aplicate sustinute la evenimente de top, atat din Romania, cat si internationate. Impreuna cu echipa sa dezvolta strategii si administreaza conturi precum Arabesque, Credit Europe Bank, Provident si Miniprix. 

Andreea Strachină

Head of Communication Design
Kaleidoscope Proximity

Top trends in marketing & selling to women

Andreea Strachină Head of Communication Design, Kaleidoscope Proximity

Andreea Strachină is what you’d call a data-driven Creative Director. Former Creative Strategist, she's running a unique creative department in the Romanian advertising landscape in which social media, publishing, copywriting, art direction, animation, data analysis & video skills align & enhance each other under a soul discipline called Communication Design.

p

15:15 - 15:30Pauză de cafea

PARTICIPĂ

W

15:30 - 17:30Workshop - Marketing to Women

Diana Ceauşu

Head of Strategy
McCann Erickson Romania

.

PARTICIPĂ

promotionals by:

strategi ai datelor:

spice of your event:

spectacolul tehnic oferit de:

tailormade production:

Parteneri: