Marketing for Men este primul eveniment de business dedicat exclusiv înțelegerii caracteristicilor și profilului de consumator al bărbatului român.

Cum ating brandurile un public care evoluează rapid - nișe, tactici și strategii specifice.

p

09:00 - 10:00Înregistrare Participanţi

C

10:00 - 11:30Context general: Beyond Cliches

Alex Zamfir

Conducator intreprindere prestari servicii publicitare
funvertising

Dads go shopping - Tips & Tricks for brand managers

Alex Zamfir Conducator intreprindere prestari servicii publicitare, funvertising

Eu sunt Alex si am cea mai frumoasa meserie din lume. Sunt tata..cu norma intreaga. Asta inseamna ca cea mai mare parte a timpului (asta ma straduiesc) si cea mai mare parte a mintii (asta imi iese natural) le dedic baiatului nostru (al Iuliei si al meu), Mark.

Cand nu “practic” aceasta meserie, ma distrez facand publicitate si evenimente.

Alex Negoescu

Deputy Creative Director
CohnandJansen JWT

Un ghid propriu prin reclamele adresate barbatilor - ce am invatat si ce imi place

Alex Negoescu Deputy Creative Director, CohnandJansen JWT

A intrat in publicitate in decembrie 2005 la Brightness, un an mai tarziu gasindu-l in echipa Cohn & Jansen, acolo unde a evoluat frumos si rapid ajungand astazi in functia de Deputy Creative Director. Detine deja in portofoliu campanii creative pentru branduri de prestigiu precum Petrom, Danone, Vodafone, LA STRADA, Mega Image, Domeniile Samburesti. Serios si linistit, Alex Negoescu pare publicitarul atipic, care insa surprinde mereu si pune mult suflet si pasiune in fiecare produs creativ care ii paraseste biroul.

Alexandru Pomană

Creative & strategic planner
Friends/TBWA

Move me, dude

Alexandru Pomană Creative & strategic planner, Friends/TBWA

De 10 ani in publicitate, cu primii cinci ani de media inovativa la Starcom, agentia de media a grupului Leo Burnett, urmati de alti 5 ani de strategie si creatie in shop-ul de idei 23. De curand, creative planner  la Friends TBWA. Adica un fel de strateg cu ganduri creative sau un creativ ordonat in gandire.

Milestones in cariera, clienti si perfromante: P&G, Kraft, Avon, primul leu romanesc la Cannes, Heineken – Ciuc, Bucegi, Silva -, McDonald’s, adidas.

Dinu Guţu

Doctorand in antropologie
SNSPA

Masculinitate şi consum de brand la ultraşi

Dinu Guţu Doctorand in antropologie, SNSPA

Dinu Guțu este doctorand în antropologie (coord. Vintilă Mihăilescu) cu o etnografie despre ultrașii unei mari peluze bucureștene. Autor al Revoluției Ultrașilor (ed. Cartier, 2012)

Se uită critic la (hiper)consum, mai ales în zona contraculturilor, a subculturilor și a culturilor de tineret. 

p

11:30 - 11:45Pauză de cafea

C

11:45 - 13:15Best Practice: From Mars to Earth

Albert Nica

Executive Creative Director
Ogilvy&Mather Romania

Case Study: Pe barba ta

Albert Nica Executive Creative Director, Ogilvy&Mather Romania

Si-a inceput cariera in advertising acum aproape 20 de an la Zebra Graphics. Dupa 2 ani s-a mutat la D’Arcy ca Art Director, unde a ramas pana in 2003. A avut un “intermezzo” de un an la Tempo Advertising dupa care s-a intors la D’Arcy. In 2006 ocupa pozitia de Executive Creative Director la grupul Ogilvy unde a si ramas. Albert este Creative Director din 1999. Creativitatea si perseverenta i-au adus numeroase premii si nominalizari la Golden Hummer, Golden Drum, New York Festivals, D&AD, Clio, Cannes si recent LIA.

Cătălin Rusu

Creative Director & Managing Partner
Rusu+Borţun Brand Growers

Case Study: Rombat, Patru Maini, Carpatcement, Floria

Cătălin Rusu Creative Director & Managing Partner, Rusu+Borţun Brand Growers

Cătălin a fost copywriter în agenţii locale şi multinaţionale din 2000 până în 2003, când a devenit primul angajat de la CohnandJansen. În agenţie, a fost Copywriter, Senior Copywriter şi Group Creative Director. În 2008 a fondat, alături Marc şi Andrei Borţun, Rusu+Borţun Brand Growers, agenţie fusion de strategie şi manifestare creativă de brand care integrează servicii de branding şi advertising. În 2009, a fondat Rusu+Borţun Cyber Growers, agenţie de digital şi social media.

Adina Stan

Brand Manager SEE Durex și Digital Manager SEE
Reckitt Benckiser

Case Study: Durex

Adina Stan Brand Manager SEE Durex și Digital Manager SEE, Reckitt Benckiser

Adina Stan şi-a început cariera în marketing în 2005, cu un internship în cadrul departamentului de Marketing și PR al Hilton Worldwide. Drumul ei în acest domeniu a continuat cu Nestle, unde a ocupat funcția de Brand Manager Culinary, iar din 2013 s-a alăturat echipei de marketing Reckitt Benckiser. Aici a fost Brand Manager pentru Veet&Scholl SEE, iar din vara 2014 a preluat funcțiile de Brand Manager SEE Durex și Digital Manager SEE.

Ioana Mucenic

visionary managing partner & head of strategy
pastel

Case Study: Durex

Ioana Mucenic visionary managing partner & head of strategy, pastel

Ioana Mucenic este visionary managing partner & head of strategy la pastel. Rolul său este acela de a coordona activitățile strategice ale companiei și ale clienților săi.

Cu o experiență de 10 ani de industrie, dintre care 7 în propria agenție, Ioana este printre cei mai tineri antreprenori de succes din marcomm.

p

13:15 - 13:45Pauză de prânz

C

13:45 - 15:00Inspiraţie: De la bere la ingrijirea personala

Titus Percea

Trade Marketing Manager
Brown-Forman

SHOW(ing) off to MEN

Titus Percea Trade Marketing Manager, Brown-Forman

Răzvan Buzoianu

Bărboşi

Barba cum laude

Răzvan Buzoianu Bărboşi

Bărboși (Comunitatea bărboșilor și a mustăcioșilor din România) s-a format în 2013 ca o platformă de socializare adresată bărboșilor/mustăcioșilor și susținătorilor lor. Își propune să naturalizeze podoaba facială în mediile în care este blamată - corporații, școli, instituții ale statului. Totodată promovează diverse personaje și acțiuni capabile să schimbe imaginea deformată despre persoanele cu păr facial. Vrem să combatem prejudecățile prin exemple pozitive. Menținem tradiția comunităților internaționale și încercăm să ne implicăm în diverse acțiuni umanitare.

Raluca Iacob

Head of Strategic Planning
Publicis Bucharest

Flirting with men

Raluca Iacob Head of Strategic Planning, Publicis Bucharest

Raluca are 14 ani de experiență în publicitate și un portofoliu impresionant de clienți multinaționali și locali, printre care Nestlé, Heineken, Vodafone, Neumarkt, Aqua Carpatica, La Strada, Petrom, BCR, Dedeman, Pegas, Dona, Toortitzi. Are nominalizari la Cannes Lions și premii Golden Drum și Effie, printre care Grand Effie pentru Dedeman. A condus pitch-uri importante câștigate în cadrul agențiilor din România, dar și în agenția din Kazahstan unde a construit de la zero un întreg departament de Strategie. 

Victor Stroe

Planning Director
Leo Burnett

De la Bărbatul la Bărbații

Victor Stroe Planning Director, Leo Burnett

Victor Stroe (Planning Director, Leo Burnett) a acumulat 12 ani de experiență în comunicare, dezvoltand campanii pentru branduri ce vizează un target masculin precum Bergenbier, Noroc, Gillette, Gazeta Sporturilor Goodyear sau Chivas. Victor a primit numeroase distinctii la festivaluti de creativitate și eficiență în comunicare, printre care se numără Effie, Euro Effie, Cannes Lions, Golden Drum sau Ad'Or.

p

15:00 - 15:15Pauză de cafea

PARTICIPĂ

W

15:15 - 17:00Workshop - Ipostaze ale masculinităţii: escrocul sentimental, cocalarul, efeminatul

Alina Buzatu

Head of Strategy
Geometry Global

.

Alina se ocupă cu brief-uri de creaţie, gânduri de consumator, strategii, bariere de achiziţie, cercetări şi a coordonat campanii Heineken, P&G, BAT, GM, Vodafone, Pernod Ricard, Asirom, Ivatherm, Bancpost, HapiHap, GsK.

În timpul liber observă şi analizează consumatorul, cu precădere în contexte de clubbing.

PARTICIPĂ

promotionals by:

strategi ai datelor:

spice of your event:

spectacolul tehnic oferit de:

tailormade production:

Parteneri: