Evenimentul dedicat comunitatilor de brand va pune accent in 2015 pe mediul online. Cea de-a 4-a editie a Brands & Communities va aduce astfel in atentia publicului modul prin care brandurile pot construi comunitati relevante in jurul lor, modalitati de activare a acestora si beneficiile pe care grupurile coagulate in jurul intereselor brandului le aduc. 

p

09:00 - 10:00Înregistrare participanţi

C

10:00 - 11:15[Context] Understanding what makes them tick

Maria Zidaru

Account Manager
GfK

Women 2.0 – a glimpse into women online

Maria Zidaru Account Manager, GfK

Cu o experiență de 6 ani în cercetarea de marketing, Maria Zidaru s-a alăturat  în 2012 echipei GfK România, în prezent deținând poziția de Account Manager. Pasionatăde antropologie, Maria consideră cercetarea de piață ca o lungă călătorie prin date în care descoperi consumatorul în toată frumusețea și complexitatea lui: de la valori, temeri, obiceiuri de consum, până la modul în care folosește tehnologia, își construiește identitatea virtuală sau interacționează cu oamenii și cu brandurile. 

Cosmin Nae

Executive Director
Quantix Marketing Consulting

Running in Romania

Cosmin Nae Executive Director, Quantix Marketing Consulting

Cosmin Nae este un om de marketing și de sport. Are 15 ani experiență în cercetarea de marketing, client și agenție. După 10 ani în Vodafone, în 2009 fondează Quantix Marketing Consulting cu care își continua activitatea în consultanță. În sport, dincolo de atracția pentru mișcare, este fondatorul HyperSport și organizator de evenimente sportive.
Din această dublă perspectivă a rezultat Sport Insights, un proiect care ne conectează la insighturi din lumea sportului.

Andreea Dîrzu

Senior Qualitative Researcher
Millward Brown

Untapped potential in online communities- keep your eyes on ‘em

Andreea Dîrzu Senior Qualitative Researcher, Millward Brown

Fell into market research while studying Psychology and didn’t stop since. Market Research is not one of those professions you grow up wanting to perform in, but it is that kind of profession that “grows” on you. The same thing happened to me, as I started working in Market Research in Media & Television and, 8 years later here I am after doing work in several industries such as Banking and Financial Services, Foods and Beverages, Telecommunications, Pharmaceuticals, FMCG.

p

11:15 - 11:30Pauză de cafea

C

11:30 - 13:00[Dos & Don'ts] Shaping your relevant community

Semida Durigă

Independent Creative

Comunităţile sunt şi ele oameni

Semida Durigă Independent Creative

15 ani experienta in comunicare. jurnalist/scriitor in reviste de femei, de satira, de intelectuali, de CSR si de business. creativ prolific si premiat cu multe milioane de like-uri populare adunate din toata lumea si cu statuete aurite de la Epica, Eurobest, Ador, Effie, Golden Drum, Red Apple si etc. supranumita regina sloganelor, printesa insight-urilor si specialista povestirilor /scrierilor emotionante. fost csr director si group-creative-director Next Advertising. fost group-creative-director Publicis. actual consultant strategic, creativ si de business pentru marci de prestigiu. actual consultant editorial. actual creative director si copywriter indendent pentru branduri antreprenoriale si multinationale. actual trainer de advertising, comunicare si motivare prin real-life-stories. viitor scriitor de succes. intotdeauna calator si explorator.

Matei Psatta

Head of Social Media & Strategic Planning
iLeo

.

Matei Psatta Head of Social Media & Strategic Planning, iLeo

In ciuda faptului că face parte din generația Millenials, Matei este unul dintre cei mai experimentați strategi din industria digitală. A coordonat campanii online și de social media pentru branduri precum GSK, Ursus, Bergenbier, Pepsi, HP, Samsung, Petrom, P&G, Henkel, BRD, Bill & Melinda Gates Foundation. De asemenea, Matei e activ în industria de start-up-uri, in calitate de co-fondator al aplicației The Pole Society, un serviciu de real-time advertising disponibil în România, Irlanda și Brazilia. Pe parcursul carierei, a câștigat premii și distincții în cadrul unor competiții precum European Digital Communication Awards, Effie, Sabre, ADC*RO, Romanian PR Awards și European Excellence Awards.

Andreea Strachină

Head of Communication Design
Kaleidoscope Proximity

.

Andreea Strachină Head of Communication Design, Kaleidoscope Proximity

Andreea Strachină is what you’d call a data-driven Creative Director. Former Creative Strategist, she's running a unique creative department in the Romanian advertising landscape in which social media, publishing, copywriting, art direction, animation, data analysis & video skills align & enhance each other under a soul discipline called Communication Design.

Cătălin Rusu

Creative Director & Managing Partner
Rusu+Borţun Brand Growers

.

Cătălin Rusu Creative Director & Managing Partner, Rusu+Borţun Brand Growers

Cătălin a fost copywriter în agenţii locale şi multinaţionale din 2000 până în 2003, când a devenit primul angajat de la CohnandJansen. În agenţie, a fost Copywriter, Senior Copywriter şi Group Creative Director. În 2008 a fondat, alături Marc şi Andrei Borţun, Rusu+Borţun Brand Growers, agenţie fusion de strategie şi manifestare creativă de brand care integrează servicii de branding şi advertising. În 2009, a fondat Rusu+Borţun Cyber Growers, agenţie de digital şi social media.

p

13:00 - 13:30Pauză de prânz

C

13:30 - 15:00[Trends] How to captivate audiences. Facebook and beyond

Claudia Chirilescu

Owner
Spoon Media

Comunităţile de pe Facebook: Cum creşti engagementul organic

Claudia Chirilescu Owner, Spoon Media

Cu 15 ani experienta in media, Claudia se declara un antreprenor innascut, pasionata de comunicare si design. Pe langa Spoon, agentia de media axata pe gandirea de solutii strategice, Claudia este partener la Intro, un magazin de design interior unde se regaseste adesea si in postura de client. Ultimul proiect in care Claudia s-a implicat este in zona de online, si cumuleaza experienta de comunicare, retail si marketing: hipshops.com - o platforma de promovare a magazinelor conceptuale din intreaga lume. 

Adina Stănescu

Copywriter
CohnandJansen JWT

.

Adina Stănescu Copywriter, CohnandJansen JWT

Adina Stanescu lucreaza in publicitate din 2007. A debutat ca junior copywriter la Draft FCB si, in drumul ei spre CohnandJansen JWT, a castigat experienta la Leo Burnett si Lowe and Partners. In 8 ani de publicitate a trecut de la jocuri complexe, la aplicatii de Facebook, pre-rolluri si hastaguri de Instagram pentru clienti precum: Jacobs 3in1, Milka, La Strada, Floriol, Tic Tac, Tassimo, Kit Kat etc

Vlad Flavius Păun

Chief Technology Officer
Atelieru'

.

Vlad Flavius Păun Chief Technology Officer, Atelieru'

Dragoș Muşat

Head of Digital Content Development
Publicis Bucharest

.

Dragoș Muşat Head of Digital Content Development, Publicis Bucharest

Simona Hâncu

Marketing Director
Vincon Romania

Case Study: Vincon Romania

Simona Hâncu Marketing Director, Vincon Romania

Simona are 12 ani in marketing FMCG. Timp de 6 ani a gestionat campaniile de lansare si sustinere pentru Bonduelle in tarile din Balcani. Ulterior, in Bunge, a descoperit insight-uri de brand, a gestionat uplift-uri de packaging, a dezvoltat lansari, campanii de brand si trade marketing pentru Floriol, Unisol, Raza Soarelui, Kaliakra si Rodno, iar de 3 ani a redefinit strategia de portofoliu pentru Vincon Romania cu branduri noi precum Miorita 25 de ani, Egregio, Rose Far Niente, Doua Vorbe. 

PARTICIPĂ

W

15:15 - 16:45Exerciții de marketing digital

Gândit foarte pragmatic, workshop-ul este construit astfel încât să acopere, prin exerciții practice, subiecte de interes pentru cei care gestionează procese de comunicare, fie din interiorul departamentelor de marketing sau comunicare de la client, fie din interioriul agențiilor de advertising.

Astfel, prin simularea unor situații reale, participanții la workshop vor descoperi variante de a acționa atunci când sunt puși în situații reale, de tipul celor recreate prin intermediul exercițiilor.

Dintre temele abordate în exerciții amintim:
- construcția comunităților de brand,
- aprobarea conceptelor creative,
- aplicațiile de Facebook,
- comunicarea virală,
- interpretarea datelor de research/analytics ș.a. 

Costin Radu

Managing Partner
The Geeks

.

Avand peste 11 ani de experienta in comunicare, Costin este, din 2010, Managing Partner al agentiei de comunicare The Geeks, parte din grupul Leo Burnett.

PARTICIPĂ

p

09:00 - 10:00Înregistrare participanţi

C

10:00 - 11:15[Free Discussions] Best practices – Entrepreneurial Brands

Alex Dona

Managing Partner
Times New Roman

Case Study: Times New Roman

Alex Dona Managing Partner, Times New Roman

Bogdan Georgescu

Fondator
Bookster

Case Study: Bookster

Bogdan Georgescu Fondator, Bookster

Alexandru Manole

Fondator
Burger Van

Case Study: Burger Van

Alexandru Manole Fondator, Burger Van

Cristi Badea

Co-founder
MavenHut Games

Case Study: MavenHut

Cristi Badea Co-founder, MavenHut Games

p

11:15 - 11:30Pauză de cafea

C

11:30 - 13:00[Case Studies] Best practices – Corporate brands

Gabriela Creţu

Global Brands&Innovation Director
Ursus Breweries (Peroni, Redd’s, Grolsch, Pilsner Urquell)

Case Study: Grolsch

Gabriela Creţu Global Brands&Innovation Director, Ursus Breweries (Peroni, Redd’s, Grolsch, Pilsner Urquell)

Gabriela se ocupa de brandurile cool la Ursus Breweries (Peroni, Redd’s, Grolsch, Pilsner Urquell) si ii place sa lucreze cu oameni tineri si creativi. E in industria berii de 16 ani si nu a reusit sa se plictiseasca niciodata. A fost de-a lungul timpului in vanzari, trade marketing, iar acum in marketing.

Cristina Moraru

Junior Brand Manager
Rama, Unilever

Case Study: Rama & Prajituria.ro

Cristina Moraru Junior Brand Manager, Rama, Unilever

Cristina are o experienta de 6 ani in research, in retail audit, in cadrul MEMRB, si de 4 ani in marketing: 1 an in Nestle pe categoria de confectionery – After Eight, Nesquik, Baci, Nestle, si 3 ani in Unilever pe margarina. In cadrul Unilever a lucrat atat pe cel mai important brand de margarina, Delma, cat si pe brandul care suporta si aduce toate inovatiile in piata, Rama /Rama Maestro. Se ocupa de proiectul www.prajituria.ro din anul 2012 si in tot acest timp site-ul a crescut si s-a dezvoltat, ajungand sa fie un punct de referinta in randul consumatorilor.

Mihaela Mureşan

Deputy Marketing Manager SEE
IKEA

Case Study: IKEA

Mihaela Mureşan Deputy Marketing Manager SEE, IKEA

Mihaela are 15 ani de experienta in marcomm. A lucrat in media (Radio Contact, Publimedia) si retail (LG Electronics, Media Galaxy/Altex, IKEA) si a lansat branduri noi pe piata autohtona (Media Galaxy si IKEA), dar si peste hotare (IKEA in Croatia). Crede in puterea unui brand consistent, in integrare si sinergii, si in importanta strategiilor de marketing si comunicare pentru un business solid, pentru care intelegerea profunda a pietei si consumatorilor este esentiala. Crede in oameni si in puterea lor de a schimba lucrurile. 

Ruxandra Mocanu

Marketing Manager
Discovery Europa de Sud-Est

Case Study: Discovery

Ruxandra Mocanu Marketing Manager, Discovery Europa de Sud-Est

Ana-Maria Diceanu

Senior Partner si Head of Crisis Department
GMP PR

Top Managerii şi comunităţile

Ana-Maria Diceanu Senior Partner si Head of Crisis Department, GMP PR

Cu o experienta de 14 ani in PR, Ana-Maria este unul dintre cei mai recunoscuti si solicitati experti in crisis management de pe piata locala. De 9 ani face parte din echipa GMP PR unde a oferit consultanta la nivel de top management pentru companii ca: Ursus Breweries, FrieslandCampina, Petrom, BCR, Holcim, GSK, Raiffeisen Investments.

p

13:00 - 13:30Pauză de prânz

C

13:30 - 15:00[Strategy Pitch] The right triggers and actions for untapped communities

Gabriel Pătru

Head of Strategy
Mediaedge CIA Romania

.

Gabriel Pătru Head of Strategy, Mediaedge CIA Romania

4 ani strategie creatie, +4 strategie media, vicepresedinte IAB Romania, profesor asociat la FSJC.  Pe cartea de vizita: Head of Strategy @MEC Global. 

Andrei Bălan

Head of Communication Strategy
WEBSTYLER

.

Andrei Bălan Head of Communication Strategy, WEBSTYLER

Dan Şendroiu

Strategy Director
Graffiti BBDO

.

Dan Şendroiu Strategy Director, Graffiti BBDO

Alina Buzatu

Head of Strategy
Geometry Global

.

Alina Buzatu Head of Strategy, Geometry Global

Alina se ocupă cu brief-uri de creaţie, gânduri de consumator, strategii, bariere de achiziţie, cercetări şi a coordonat campanii Heineken, P&G, BAT, GM, Vodafone, Pernod Ricard, Asirom, Ivatherm, Bancpost, HapiHap, GsK.

În timpul liber observă şi analizează consumatorul, cu precădere în contexte de clubbing.

PARTICIPĂ

event driven by:

strategi ai datelor:

solutions provider:

spectacolul tehnic de la:

tiparituri creative:

Parteneri: