Descoperă atributele neexploatate ale audienței brandului și transformă grupurile inactive în comunități de fani loiali.

Evenimentul conferă o imagine completă asupra ideii de comunitate pornind de la cea internă, formată din angajați ai companiei care reprezintă brandul, și încheind cu comunitățile externe, care cuprind membrii audienței online și offline.

p

09:00 - 09:30Înregistrare participanți

C

09:30 - 11:30ABC-ul comunităţilor: Perspectivă din interior

Înţelege sistemul care pune în mişcare grupurile şi comunităţile, cum evoluează comportamentul membrilor lor, care sunt valorile în care cred şi ce anume îi motivează. 

Vintilă Mihăilescu

Șeful Catedrei de Sociologie a Facultății de Științe Politice
SNSPA

Perspectivă sociologică asupra comunităţilor
09:30 - 09:50

Vintilă Mihăilescu Șeful Catedrei de Sociologie a Facultății de Științe Politice, SNSPA

Cosmin Nae

Executive Director
Quantix Marketing Consulting

Pot atinge brandurile comunităţile prin sport?
09:50 - 10:10

Cosmin Nae Executive Director, Quantix Marketing Consulting

Cosmin Nae este un om de marketing și de sport. Are 15 ani experiență în cercetarea de marketing, client și agenție. După 10 ani în Vodafone, în 2009 fondează Quantix Marketing Consulting cu care își continua activitatea în consultanță. În sport, dincolo de atracția pentru mișcare, este fondatorul HyperSport și organizator de evenimente sportive.
Din această dublă perspectivă a rezultat Sport Insights, un proiect care ne conectează la insighturi din lumea sportului.

Oana Năstase

Director BRCA
Bucharest Running Club Association

Cum a evoluat implicarea românilor la Bucharest Marathon
10:10 - 10:30

Oana Năstase Director BRCA, Bucharest Running Club Association

Oana are o experiență vastă în domenii care variază de la televiziune, la fotbal, bursă și petrol. Din 2012 ocupa funcția de Managing Director la Bucharest Running Club Association & Fin Activ.

În 2011, ea a primit distincţia “Cea mai activă femeie în afaceri și activități sociale” în cadrul Galei Femeilor de Succes ale anului 2011.

Monica Rădulescu

Head of digital & Strategic planner
CohnandJansen JWT

Tipologiile din cadrul comunităților online. Cum interacționăm cu fiecare
10:30 - 10:50

Monica Rădulescu Head of digital & Strategic planner, CohnandJansen JWT

Monica este Digital Strategic Planner la CohnandJansen JWT și are o experiență de peste 6 ani în agenții precum Leo Burnett, iLeo, McCann Erickson. Background-ul ei este de strategie, însă în ultimii ani a început să se specializeze pe zona de digital. De-a lungul timpului a lucrat pentru clienți precum: Procter and Gamble, Medas, Bucovina, Chio, Vodafone, Tnuva, Media Galaxy, Kraft, Nissan, Danone, etc. Este absolventă a Facultății de Filosofie, Universitatea București și a Facultății de Comunicare și Relații Publice SNSPA. 

Semida Durigă

Independent Creative

Transhumanţa comunităţilor
10:50 - 11:20

Semida Durigă Independent Creative

15 ani experienta in comunicare. jurnalist/scriitor in reviste de femei, de satira, de intelectuali, de CSR si de business. creativ prolific si premiat cu multe milioane de like-uri populare adunate din toata lumea si cu statuete aurite de la Epica, Eurobest, Ador, Effie, Golden Drum, Red Apple si etc. supranumita regina sloganelor, printesa insight-urilor si specialista povestirilor /scrierilor emotionante. fost csr director si group-creative-director Next Advertising. fost group-creative-director Publicis. actual consultant strategic, creativ si de business pentru marci de prestigiu. actual consultant editorial. actual creative director si copywriter indendent pentru branduri antreprenoriale si multinationale. actual trainer de advertising, comunicare si motivare prin real-life-stories. viitor scriitor de succes. intotdeauna calator si explorator.

Dana Pascu

Senior Strategic Planner
Publicis Romania

Transhumanţa comunităţilor
10:50 - 11:20

Dana Pascu Senior Strategic Planner, Publicis Romania

Dana helps build relationships, solve problems & have fun.  Sometimes she touches people inappropriately with her ideas.

p

11:30 - 11:45Pauză de cafea

C

11:45 - 13:15Inside Story: De la simpli angajaţi la o comunitate de brand ambassadors

Află cum fluxul de lucru şi cultura organizaţională contribuie la crearea unei comunităţi de angajaţi care reprezintă cu succes brandul în exteriorul companiei. 

Lilia Dicu

Daring Executive Coach

Performanţă, motivare şi dezvoltare de talente în organizaţiile lui 2014
11:45 - 12:00

Lilia Dicu Daring Executive Coach

Lilia lucrează cu top executivi îndrăzneți, care conduc organizațiile prin procese critice de schimbare. Lilia îi acompaniază să descopere și să implementeze cea mai potrivită strategie de schimbare pentru situația lor concretă, să facă salturi în performanță și să obțină rezultatele spectaculoase pe care le urmăresc.

Lilia Dicu deține numeroase certificări în coaching, cele mai importante fiind acreditarea din partea Newfield Network și certificarea ca Professional Certified Coach acordată de Federația Internațională de Coaching (ICF) – organizația numărul 1 din lume care reglementează profesia de coach la nivel internațional.

Andrei Ion

Managing Director
SHL Romania

Leadership & Talent Management in Creative Industries
12:00 - 12:15

Andrei Ion Managing Director, SHL Romania

Andrei e psihometrician, specialist în psihologia resurselor umane și asistent universitar la două facultăți de psihologie. 

Dan Petre

Managing Partner
D&D Research

Leadership & Talent Management in Creative Industries
12:00 - 12:15

Dan Petre Managing Partner, D&D Research

Dan Petre este doctor în sociologie şi specialist în ştiinţele comunicării, conferenţiar universitar la Facultatea de Comunicare si Relaţii Publice din cadrul SNSPA, unde predă cursul de comunicare publicitară din 2000. Are 17 ani de experiență în marcomm, timp în care a participat la 576 proiecte de cercetare de marketing și advertising. Este partener și director al departamentului de studii calitative al companiei D&D Research.

Dan Burlacu

Consultant
Ascendis

În curs de actualizare
12:15 - 12:35

Dan Burlacu Consultant, Ascendis

După mai mult de 10 ani petrecuți în FMCG în domenii precum trade, sales și marketing (perioadă în care a fost în echipa națională de promo a BAT România), Dan Burlacu a devenit consultant independent, iar din octombrie 2012 este consultant Ascendis. Aici se ocupă de managementul programelor de teambuilding, de generarea noilor proiecte de consultanţă și de programele de instruire personalizată. 

Alexandra Burlan

Manager L&D and Culture
Vodafone Romania

Best Practice: Vodafone Romania
12:35 - 12:50

Alexandra Burlan Manager L&D and Culture, Vodafone Romania

Ana Glavce

HR Manager
TNT Romania

Best Practice: TNT Romania
12:50 - 13:05

Ana Glavce HR Manager, TNT Romania

p

13:15 - 13:45Pauză de prânz

C

13:45 - 15:15Comunităţi offline: Activări de brand care reunesc consumatorii într-o comunitate

Descoperă modul în care brandul poate deveni liantul comunităţilor din offline, transformându-le şi în componente active ale strategiei de online. 

Valentin Suciu

Creative Partner Jazz
Jazz Communication

În curs de actualizare
13:45 - 14:05

Valentin Suciu Creative Partner Jazz, Jazz Communication

Valentin Suciu este un copywriter intrat spre sfarsitul secolului 20 in advertising cu gandul sa faca multa fotografie si film. Acum are 39 de ani, din care putin timp prin BBDO, putin prin Lintas, 5 ani in D'Arcy si 7 in Odyssey. In ultimii sapte ani a vizitat si s-a intors cu suveniruri (statuete, amulete si alte medalii) de la festivaluri precum Golden Drum, New York Festival, Cresta sau Effie. Jazz, agentia pe care a co-fondat-o in 2012 impreuna cu un grup de oameni talentati si ambitioasi, este o agentie full service care se exprima in toate mediile si care pretuieste autenticitatea si originalitatea.

Claudia Chirilescu

Owner
Spoon Media

Case Study: Intro
14:05 - 14:25

Claudia Chirilescu Owner, Spoon Media

Cu 15 ani experienta in media, Claudia se declara un antreprenor innascut, pasionata de comunicare si design. Pe langa Spoon, agentia de media axata pe gandirea de solutii strategice, Claudia este partener la Intro, un magazin de design interior unde se regaseste adesea si in postura de client. Ultimul proiect in care Claudia s-a implicat este in zona de online, si cumuleaza experienta de comunicare, retail si marketing: hipshops.com - o platforma de promovare a magazinelor conceptuale din intreaga lume. 

Mihai Gurei

Web designer
Introdesign.ro si hipshops.com

Case Study: Intro
14:05 - 14:25

Mihai Gurei Web designer, Introdesign.ro si hipshops.com

Mihai Gurei este Managing Director la Intro, showroom de design contemporan. De profesie jurnalist, Mihai are 12 ani de experiență ca DJ de radio și de club sub numele de scenă DJ Mike. Pe lângă muzica electronică, este pasionat de design de produs, grafic și digital. Creează concepte grafice pentru comunicarea Intro, inclusiv magazinul online lansat recent. Se ocupă de implementarea vizuală a proiectul hipshops.com, unde se numară printre fondatori și are o altă preocupare foarte recentă: User Experience.

Cristina Gavrilă

Internal Communication Manager
Impact Hub Bucharest

Comunități profesionale: Impact HUB
14:25 - 14:45

Cristina Gavrilă Internal Communication Manager, Impact Hub Bucharest

Dragoș Rouă

Owner
Mirabilis Media

Comunități profesionale: Connect Hub
14:45 - 15:00

Dragoș Rouă Owner, Mirabilis Media

PARTICIPĂ

W

15:30 - 17:00WORKSHOP | Comunităţile create în jurul device-uri de automonitorizare şi modalităţi de activare a acestora

Wearable technologies în managementul comunităţilor şi modul în care informaţia oferită de această tehnologie poate fi colectată, servind astfel intereselor de business ale brandurilor.

Claudia Chirilescu

Owner
Spoon Media

-

Cu 15 ani experienta in media, Claudia se declara un antreprenor innascut, pasionata de comunicare si design. Pe langa Spoon, agentia de media axata pe gandirea de solutii strategice, Claudia este partener la Intro, un magazin de design interior unde se regaseste adesea si in postura de client. Ultimul proiect in care Claudia s-a implicat este in zona de online, si cumuleaza experienta de comunicare, retail si marketing: hipshops.com - o platforma de promovare a magazinelor conceptuale din intreaga lume. 

Alexandru-Vlad Băduţ

Partener
hipshops.com

-

Fitbit, Jawbone, Nike+, Wemo, iHealth le-a încercat pe toate. Alex a pus prima dată mâna pe un wearable pe vremea lui iPod nano și senzorul de pantofi de la Nike. Şi-a dat seama că viitorul e augmentat și că oamenii vor să devină mai buni și să trăiască mai sănătos cu ajutorul tehnologiei. Îndrăgostit de concepte de produs și atent la execuțiile altora, a dat experiența lui UP! pe simplitatea lui Fitbit. În restul timpului, Alex contribuie la dezvoltarea strategică a Grapefruit și colaborează cu colegii de la Hipshops la funcționalități noi pentru vizitarea magazinelor conceptuale.

Cristi Ursea

Digital Communication Manager
Spoon Media

-

A descoperit internetul în anul 2000 și de atunci îl consideră prietenul său cel mai bun, al doilea fiind iPhone-ul. Susținecă tehnologia i-a schimbat viața radical: se trezește cu rapoartele de monitorizare a somnului de la FitBit, își planifică cu strictețe regimul alimentar cu MyFitnessPal iar la sfârșitul zilei se laudă cu 10,000 de pași înregistrați de pedometru. În prezent, Cristi dezvoltă și monitorizează campanii digitale la Spoon și curatează magazine la hipshops.com.

PARTICIPĂ

p

09:00 - 09:30Înregistrare participanți

C

09:30 - 12:00Tactici de integrare a brandului în activitatea online a comunităţilor

Identifică acele trăsături ale comunităţilor care pot fi capitalizate şi descoperă cum poţi transforma evenimentele de zi cu zi din vieţile consumatorilor într-o cale de a aduce grupurile din public mai aproape de brand. 

Matei Psatta

Head of Social Media & Strategic Planning
iLeo

Universul concursomanilor. Cum să transformi LIKE în BUY
10:00 - 10:20

Matei Psatta Head of Social Media & Strategic Planning, iLeo

In ciuda faptului că face parte din generația Millenials, Matei este unul dintre cei mai experimentați strategi din industria digitală. A coordonat campanii online și de social media pentru branduri precum GSK, Ursus, Bergenbier, Pepsi, HP, Samsung, Petrom, P&G, Henkel, BRD, Bill & Melinda Gates Foundation. De asemenea, Matei e activ în industria de start-up-uri, in calitate de co-fondator al aplicației The Pole Society, un serviciu de real-time advertising disponibil în România, Irlanda și Brazilia. Pe parcursul carierei, a câștigat premii și distincții în cadrul unor competiții precum European Digital Communication Awards, Effie, Sabre, ADC*RO, Romanian PR Awards și European Excellence Awards.

Rodica Mihalache

Head of Consumer & Business Insights
Starcom MediaVest Group

Universul concursomanilor. Cum să transformi LIKE în BUY
10:00 - 10:20

Rodica Mihalache Head of Consumer & Business Insights, Starcom MediaVest Group

Zece ani de experiență în comunicare, ultimii 8 ani concentrându-se pe înțelegerea consumatorului și a impactului comunicării.  Din 2012 ocupă funcția de Head of Consumer & Business Insights în cadrul Starcom MediaVest România.

Lăcrămioara Loghin

Managing Director
Exact Cercetare şi Consultanţă

Community profiler: Tell me what you pick, to tell you who you are!
10:20 - 10:40

Lăcrămioara Loghin Managing Director, Exact Cercetare şi Consultanţă

With 13 years experience in research, Lacrămioara Loghin is managing since 2008 the activity of Exact Cercetare & Consultanţă, company specialized in market research, opinion surveys and marketing consulting services.

Lacrămioara started her research career in radio, being now one of the most appreciated media research experts. She also occupies since 2012 the Presidency of the Radio Audience Association (ARA). 

Ştefan Andrei

Business & Product Development Consultant
Exact Cercetare & Consultanţă

Community profiler: Tell me what you pick, to tell you who you are!
10:20 - 10:40

Ştefan Andrei Business & Product Development Consultant, Exact Cercetare & Consultanţă

Ştefan has 12 years business & product development experience in areas like media, marketing and research. He started his career working for major Romanian market research companies, taking part in more than 300 research projects. In the past years, he has also shared his knowledge as a trainer in business development and research. 

Alexandru Eftinoiu

Online Project Manager
MARKS Digital

Programe de loyalty și engagement bazate pe gamification
10:40 - 10:55

Alexandru Eftinoiu Online Project Manager, MARKS Digital

Ştefan Stroe

Managing Director
Incandescent Marketing

Cauzele sociale ca parte a managementul comunităţilor
10:55 - 11:15

Ştefan Stroe Managing Director, Incandescent Marketing

Adrian Teleșpan

Scriitor
Cimitirul

Marketingul de carte prin comunităţi
11:15 - 11:30

Adrian Teleșpan Scriitor, Cimitirul

Alexandra Rusu

Managing Partner
Booktopia.ro

Case study: Booktopia.ro
11:30 - 11:45

Alexandra Rusu Managing Partner, Booktopia.ro

Alexandra Rusu este Managing Partner Booktopia.ro, prima rețea socială a cititorilor din România. A lucrat ca editor de carte timp de opt ani, la Editurile Humanitas și All, după care s-a mutat în online - în urma unei conversații seducătoare despre, deloc întâmplător, Patagonia. A ales numele de ,,Booktopia" pentru că partea de utopie a oricărei comunități care-și propune să schimbe regulile jocului o face să fluiere. 

p

12:00 - 12:15Pauză de cafea

C

12:15 - 13:15Best Practice: Crearea celor mai active comunităţi şi afilierea grupurilor non-branded

Descoperă importanţa trecerii de la masa amorfă de consumatori la un colectiv puternic şi unit, identifică mijloacele prin care alte branduri îşi cresc comunităţile şi răspund nevoilor lor şi află de la reprezentanţii celor mai dezvoltate comunităţi non-branded româneşti care e mecanismul de funcţionare al acestor grupuri.

Daniel Dobrin

Copywriter
McCann Erickson România

Case study: Mega Image
12:15 - 12:35

Daniel Dobrin Copywriter, McCann Erickson România

Luciana Duma

Strategic Planner
McCann Erickson România

Case study: Mega Image
12:15 - 12:35

Luciana Duma Strategic Planner, McCann Erickson România

Raluca Kisescu

Senior Manager Commercial Marketing
AVON

Case study: AVON
12:35 - 12:55

Raluca Kisescu Senior Manager Commercial Marketing, AVON

Radu Acsinia

Social Media Specialist
Samsung Romania

Case study: Samsung Romania
12:55 - 13:15

Radu Acsinia Social Media Specialist, Samsung Romania

Social Media Specialist în cadrul Samsung Electronics România de aproape 2 ani, dar aventura în universul acesta a început acum mai bine de 5 ani. În prezent este responsabil de strategia de conținut și engagement cat si de campanii digitale integrate în cadrul Samsung, atât pentru România, cât și pentru Bulgaria, supervizând o comunitate totală în ambele tări de peste 2 milioane de fani, followeri și subscriberi.

p

13:15 - 13:45Pauză de prânz

C

13:45 - 15:00Planners' Pitch: Cea mai eficace strategie de fidelizare a comunităţilor de pe Facebook

Găseşte-ţi inspiraţia pentru activarea comunităţilor de pe Facebook pornind de la experimentele unor strategi, care vor propune modalităţi de transformare a fanilor în membri activi, parte din universul brandului. 

Diana Caracota

Strategic Planner
Propaganda

Brief Neumarkt
13:45 - 14:00

Diana Caracota Strategic Planner, Propaganda

Diana a împlinit 8 ani de roluri jucate în advertising și comunicare și încă nu s-a plictisit.

Deniz Coacă

Strategic Planner & Head of Digital
Friends Advertising

Brief Neumarkt
14:00 - 14:15

Deniz Coacă Strategic Planner & Head of Digital, Friends Advertising

Bianca Manescu

Digital Strategic Planner
Saatchi & Saatchi

Brief HAPPYşor
14:15 - 14:30

Bianca Manescu Digital Strategic Planner, Saatchi & Saatchi

Andreea Strachină

Head of Communication Design
Kaleidoscope Proximity

Brief HAPPYşor
14:30 - 14:45

Andreea Strachină Head of Communication Design, Kaleidoscope Proximity

Andreea Strachină is what you’d call a data-driven Creative Director. Former Creative Strategist, she's running a unique creative department in the Romanian advertising landscape in which social media, publishing, copywriting, art direction, animation, data analysis & video skills align & enhance each other under a soul discipline called Communication Design.

PARTICIPĂ

antrenat de:

depozitat de:

strategi ai datelor:

aromat de:

creative food partner:

Parteneri: