Modurile prin care un brand creeaza o legatura pe termen lung cu consumatorii, prin experiente memorabile si platforme de comunicare coerente.

Program în curs de actualizare

C

02:00 - 02:00Panel 1 Brand Building

Reprezentanti ai departamentelor de marketing din companiile romanesti explica ce inseamna o activare de brand gandita corect inca de la brief-ul dat de client.

Mona Opran

COO
Saatchi&Saatchi

Brand Engagement

Mona Opran COO, Saatchi&Saatchi

De 15 ani în sfera comunicarii, crede în puterea unei idei creative și poartă un mare respect oamenilor care generează sau împărtășesc gânduri de calitate.

Și-a început cariera în advertising în 1996, odată cu jobul din departamentul de BTL al Saatchi & Saatchi. Între 1997-2000, a făcut parte din echipa agenției D’Arcy, unde a gestionat proiecte regionale de BTL, desfășurate de P&G, Connex, Kraft Foods și de alți clienți ai agenției.

În 2005 a creat Saatchi & Saatchi X, moment care a marcat o inovație pe piața autohtonă, grație unui nou concept - shopper marketing, concept care acum se reinterpretează în digital retail & digital shopper marketing. Cei mai importanți clienți: P&G, Intersnack, Holcim, METRO Cash & Carry, Mondelez și Raiffeisen Bank.

Scopul ei este acela de a inspira pasiune pentru comunicare.

Citatul preferat: "My life is my message" - Mahatma Gandhi"

Alex Petrescu

Planner
Geometry Global

Brand Activation

Alex Petrescu Planner, Geometry Global

"Eu nu sunt ca majoritatea oamenilor din publicitate. E suficient sa te uiti pe LinkedIn sa vezi ce faceam acum 3 ani. Nu stiu sa fac lucrurile la fel cum le fac altii. Treaba mea e sa ma asigur ca asta devine un avantaj pentru brand-urile pentru care lucrez."

Mihai Fetcu

Creative Director
Geometry Global România

Opel Adam

Mihai Fetcu Creative Director, Geometry Global România

De 12 ani în advertising, a lucrat pe conturi precum: Praktiker, Absolut Vodka, Asirom, Opel, Bancpost, Prostenal, Kinder Bueno, Staropramen, Beck’s, Knorr, Delikat s.a. Premiat la ADC * Ro Awards în 2012 și la Effie în 2007.

Constantin Magdalina

Knowledge Management Officer, Market Enablement
Ernst&Young

Social Media

Constantin Magdalina Knowledge Management Officer, Market Enablement, Ernst&Young

p

02:00 - 02:00Pauza de prinz

frufru va incanta cu castraveti creativi. yey

C

02:00 - 02:00Panel 2 Trade Development

Tehnologia cucereste rafturile si aduce noi modalitati prin care consumatorul poate fi influentat in punctul final al procesului de achizitie. Cum putem implementa inovatia in procesul de comunicare de brand in modern si traditional media?

PARTICIPĂ